[iTunes] FIlms / iBooks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
<vewijderd>

[ Voor 97% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-10 13:58
Hier in Nederland werkt dat helaas niet met een Nederlands iTunes account.
Er is geen IP controle die checkt in welk land je bent. Je kunt dit dus vanuit Nederland wel gewoon kopen mits je een account hebt uit een land waar het mogelijk is :)

Je kunt een Amerikaans of Engels iTunes account aanmaken en met giftcards uit deze landen de content kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
<vewijderd>

[ Voor 98% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Optimaal is het helaas niet nee. Als je mensen uit Engeland of Amerika kent is het voor hun meestal een kleine moeite om een giftcard te kopen voor je. Vaak is het zelfs nog goedkoper om deze landen te kopen dan hier in Nederland :)

In de toekomst zie ik het ook niet anders gaan hoor. Ik had gehoopt dat met de komst van de iPad er een Nederlandse boeken en videoafdeling aan iTunes toegevoegd werd in Nederland, maar helaas... Nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
<vewijderd>

[ Voor 94% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
Kan het niet ook te maken hebben met de verschillende buitenlandse series en films die men hier in Nederland met subs zou moeten aanbieden om het voor iedereen bruikbaar te maken?
Weet iemand of dat uberhaupt ondersteund wordt door video's op iTunes en deze mogelijkheid ook op de iPad etc. te vinden is? Ik heb het nog nooit gezien namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:42
-nvm-

[ Voor 97% gewijzigd door Volkan1984 op 18-07-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:16

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Squ1zZy schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:55:
Als je ziet wat er wordt aangeboden, dan vind het ik het een erg groot gemis. Ik snap ook niet waarom Apple dit niet zou toelaten...
Je zegt het zelf al... rechten. En dat is niet alleen Apple dat zijn distributeurs, filmmaatschappijen etc. Iedereen wil er zeker van zijn dat ze geen geld verliezen tov 'oude' methodes als verhuren/verkopen op schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
<vewijderd>

[ Voor 97% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:16

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Squ1zZy schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:48:
[...]

Als het rechten zijn dan kan niemand digitaal iets aanbieden in nederland.
Kan wel, maar dan moeten er eerst afspraken zijn. Degene die de rechten heeft moet het toestaan. De Beatles in iTunes duurde ook heel lang.. Degene met de rechten voor die nummers wilde niet dat de verkoop via iTunes ging.

Met muziek werkt het dus ook moeizaam. Spotify werkt ook niet in alle landen.. daar moeten ook weer afspraken omtrent rechten gemaakt worden met alle partijen in elk land.
Pagina: 1