Earth is nice, heaven is better...
In de lagere resoluties (1024 en lager) werkt het dan wel?
Probeer anders andere drivers... (een van de vele
)
Probeer anders andere drivers... (een van de vele
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Nee, lagere resoluties werkt het ook niet. Andere drivers van nvidia bedoel je? Heb je een site waar ik oudere/nieuwere drivers kan vinden. (op nvidia is alleen de nu geldende driver te vinden volgens mij) Welke driver zouden jullie mij aanraden qua stabiliteit en performance.
Bij mij doen alle resoluties het op mijn zwaartekracht. www.m3dzone.com voor nieuwe chauffeurs. Ik raad je 10.80 aan.
gl
gl
Kreeg je die problemen pas na het installeren van 436? Of had je ze daarvoor ook al? Ik draai gewoon 432 en dat bevalt me best.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Nee ik kreeg ze alleen erna. Draaien jullie trouwens in opengl of direct3d?
Anoniem: 19574
Klopt, ik had precies hetzelfde met mijn Viper550.
Ik kon altijd perfect 800x600 32bits spelen, totdat ik @home-kabel kreeg en een upgrade naar 436 nodig was om online te kunnen knallen. Vanaf die upgrade kon ik alleen nog in 16bits kleuren spelen.
Ik dacht eerst ook dat 't misschien lag aan mijn upgrade van DirectX 7.0 naar 8.0, niet dus....heb ik gecheckt door Win98 ff opnieuw te installeren met 7.0
Met andere drivers wist ik het probleem ook niet te verhelpen, ligt volgens mij echt aan die 436-patch...
Maar al die ellende ligt nu ver achter mij,
met m'n nieuwe GF2 :):):):)
Ik kon altijd perfect 800x600 32bits spelen, totdat ik @home-kabel kreeg en een upgrade naar 436 nodig was om online te kunnen knallen. Vanaf die upgrade kon ik alleen nog in 16bits kleuren spelen.
Ik dacht eerst ook dat 't misschien lag aan mijn upgrade van DirectX 7.0 naar 8.0, niet dus....heb ik gecheckt door Win98 ff opnieuw te installeren met 7.0
Met andere drivers wist ik het probleem ook niet te verhelpen, ligt volgens mij echt aan die 436-patch...
Maar al die ellende ligt nu ver achter mij,
met m'n nieuwe GF2 :):):):)
Ja, ik draai onder dx8.0a.
Dat 10.80 is de driverversie, ik zoek ff de link voor download. Ik neem aan dat je wel weet hoe je het moet installeren?
http://www.m3dzone.com/article.php?sid=207
Dat 10.80 is de driverversie, ik zoek ff de link voor download. Ik neem aan dat je wel weet hoe je het moet installeren?
http://www.m3dzone.com/article.php?sid=207
Pagina: 1