Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sopzpivo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04-2021
Hoi iedereen.
Ik heb waarschijnlijk een verkeerde rom op mijn galaxy s gezet. Eerst gaf hij at&t world phone maar nu niks en hij ging niet in download of recovery mode of aan en nou blijft het scherm helemaal leeg.
Alvast bedankt.

• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Dan zou ik een jig tool kopen om in download mode te kunnen komen, dan install je een stock rom en kun je weer installeren wat je wilt ;)

http://cgi.ebay.com.au/ws...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Succes, hoop dat 't werkt. Bij mij werkte het!

• sopzpivo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-04-2021
zijn er nog gratis opties of zit er nog garantie op ik heb gehoord dat het met een fhone ook kan.

• Stephanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Je kunt ook zelf één maken, moet je even googlen. Maar ik vond dit zelf teveel moeite dus ik dacht: Meteen bestellen. En ik had hem in 1 dag binnen.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:45
Als je een Amerikaanse rom (bijv. van de Vibrant) installeert op je i9000 dan brick je hem inderdaad waardoor sommige functies niet meer werken in Android en download en recovery uitgeschakeld worden.

Er zijn behalve een JIG zelf maken geen gratis opties om je telefoon te unbricken. Je hebt zelfs nog geluk dat je kunt unbricken want je hebt gewoonweg een ROM van een ander device geflashed op jouw device 8)7. Let dus de volgende keer goed op met flashen, vooral via ODIN en non-signed ROMs!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom op GoT :) Wil je voor je een topic start eerst De regels voor dit forum en Het algemeen beleid lezen. We verwachten namelijk dat je eerst zelf op zoek gaat naar oplossingen en dit ook in de topicstart vermeld. Op dit moment zie ik dat niet terug in je ts. Graag zsm aanvullen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1