Wie kan mij vertellen hoe lang een stp cat5 kabel mag zijn
100meter. Daarna heb je een repeater nodig om het signaal weer te boosten. Wat dat aangaat is STP niet veel anders dan UTP...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Ik moet namelijk op mijn werk 3 stp kabels trekken van 100 meter ik vraag mij af of dit goed gaat
ps: wat is een repeater
ps: wat is een repeater
dus ik kan dit gewoon met een kabel van 100meter oplossen
oja de kabel licht wel naast een zware voedingskabel waar 3x125 A opstaat kan dit veel invloed hebben met deze lengte
oja de kabel licht wel naast een zware voedingskabel waar 3x125 A opstaat kan dit veel invloed hebben met deze lengte
Verwijderd
kan altijd invloed hebben, moet je maar even kijken. Het KAN dus, ik heb er nog nooit problemen mee gehad, hangt er ook een beetje van af hoe goed die power- en stp-kabels geïsoleerd zijn natuurlijk.
Tja, daaar heb je dus STP kabel voor, dus waarschijnlijk gaat dit goed. Mocht je echter toch problemen houden, haal dan eerst die kabel uit de buurt van dat spanningsdraadje en kijk of het dan allemaal wel gaat werken.Op maandag 19 maart 2001 17:56 schreef the_executor het volgende:
Verder geloof ik dat je voor een ISO certificering maximaal 90 meter mag hebben... (+10 meter van de outlet tot het netwerkcomponent/PC)
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1