Toon posts:

Iphone 4 Error 1604/1601

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn iphone 4. Afgelopen weekend had ik de iphone 4 aan itunes gekoppeld en ik zag dat ik nieuwe software er op kon zetten. Dat wou ik, dus het proces gestart. Toen alles klaar was kreeg ik een foutmelding dat alles niet goed was gegaan en de iphone moest in herstelmodus. Het display van de iphone gaf aan dat ik de phone weer aan itunes moest koppelen om te herstellen. ZO gezegd, zo gedaan? Nee. Ik krijg nu continu foutmelding 1604 ( soms 1601 ) als ik de hele boel wil herstellen!

Ik heb 2 dagen lang gegoogled, van alles geprobeerd, maar ik krijg mn phone niet meer aan de praat, wat ik ook doe. Ook iets met iREB geprobeerd. Dit geinstalleerd maar dat programma werkt gewoon niet. Toepassing wordt niet juist geinitialiseerd ofzo? Er was ook een oudere versie van dit programma, die deed het wel, maar is niet voor de iphone4.....

Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee. Herkent iemand dit probleem of heeft iemand een tip/truc voor me zodat ik weer kan bellen en gebeld kan worden?

Bij voorbaat dank!

BTW; ik heb KPN als provider en inmiddels alle USB getest en die werken prima. Kabeltje is prima. Virusscanner en firewall is prima. Daar ligt het allemaal niet aan. Itunes herkent in eerste instantie de iphone, gaat herstellen, tijdens dit proces gaat de telefoon ineens "uit" ( scherm geeft nog wel licht, maar dit is heel donker en alleen in donkere omgeving te zien). Itunes blijft bezig de iphone voor te bereiden op herstel en na enkele minuten krijg ik dus keer op keer foutmelding 1604 ( en heel sporadisch 1601 ).

Ik hoop dat ik mijn probleem duidelijk heb omschreven en dat iemand me ook daadwerkelijk verder kan helpen want ik ben inmiddels al 3 dagen niet meer bereikbaar. HELP!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clone1612
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 18:08
quote: Apple Support
Error 1604: This error is often related to USB timing. Try changing USB ports, uninstalling and reinstalling USB ports, and other available USB troubleshooting steps (troubleshooting USB connections, device not recognized properly, computer won't recognize a FireWire or USB device). If you are using a dock, bypass it and connect directly to the white Apple USB dock connector cable. If the issue persists on a known-good computer, the device may need service.

If the issue is not resolved by USB isolation troubleshooting, and another computer is not available, try these steps to resolve the issue:

Connect the device to iTunes, confirm that the device is in Recovery Mode. If it's not in Recovery Mode, put it into Recovery Mode.
Restore and wait for error 1604.
When prompted, click OK.
Close and reopen iTunes while iPhone remains connected.
iPhone should now be recognized in Recovery Mode again.
Try to restore again.

If the steps above do not resolve the issue, try restoring using a known-good USB cable, computer, and network connection.
Probeer dit eens, misschien werkt het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de repliek, maar ook dat heb ik inmiddels geprobeerd, helaas......Ga vanmiddag langs t businesscentrum van KPN en drop m daar en wacht wel af hoe en wat.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clone1612
  • Laatst online: 05-07 18:08
Welke versie van iOS en iTunes gebruik je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 17:59

Dr C

met C en CK

Je kan het eventueel nog proberen op de computer van een vriend van je mits het inderdaad een USB probleem zou zijn.

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik heb dit ook gehad, bleek het gewoon aan mijn USB poort te liggen. De USB poorten achterop mijn PC werkten perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost. Inderdaad; probleem zat m in mn usb poorten waarschijnlijk..........op pc op mn werk itunes erop gezet en alles ging goed. Ook al werken mijn eigen usb poorten prima, dit was wel het probleem vermoed ik. Topic kan dicht, bedankt voor de input!
Pagina: 1