Problemen met de WGR614v7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oostburg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-07 13:21
Hallo allemaal,

Nadat de problemen met m´n router al langere tijd voordoet heb ik besloten even een topic te openen hierover. Wanneer mijn pc met wifi verbonden is, krijg ik altijd extreem langzame internetten. Skype gesprekken zijn mogelijk, maar zodra een internetpagina geladen wordt valt de hele verbinding weg. Internetpagina´s worden niet meer geladen, Windows live messenger meldt af en na 10 minuten kan ik weer mensen bellen op Skype. De wifi verbinding van m'n ps3 is ook altijd betreurend slecht, zware lag waardoor games niet meer te spelen zijn en NAT type moderate. Aangezien de laptop waarop ik nu zit ( Dell XPS 15 ) net 1,5 maand nieuw is lijkt het me niet dat het hieraan ligt. Met kabel heb ik overigens nauwelijks problemen, kan gewoon downloaden met 1,5mb/s en internetten gaat goed. Moet er wel bij zeggen dat ik echt een ongelooflijke noob ben als het gaat om netwerken met al die termen enzo.

Weet iemand misschien wat er aan de hand is of heeft iemand dezelfde problemen en heeft deze kunnen fixen?

Alvast bedankt!

Groetjes: Christiaan de Bree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

1. Je zegt met kabel heb je nauwelijks problemen. Bedoel je dan bedraad via je router internetten?

2. Heb je dit probleem altijd gehad of sinds kort?

3. Hoe staat je signal quality en je speed weergegeven als je naar de status van je verbinding kijkt.

4. Wat voor verbinding gebruik je en welke encryption

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oostburg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-07 13:21
Zoals ik al zei, ik ben gewoon een noob met netwerken. :p
Maar zal toch proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden.

1. Met de kabel internetten bedoel ik een kabel die gewoon naar de router zelf toeloopt.
2. Sinds kort zijn deze problemen begonnen, 2 weken ongeveer.
3. Signaalsterkte geeft Windows aan met 'goed' maar blijft toch hangen op 11,0mb/s terwijl met de kabel dit 100mb/s is.
4. Dat gedeelte van de verbinding dringt nog niet helemaal, nader uitleg misschien? (: Encryptie is WPA-PSK

Bedankt voor de snelle reactie!