Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 17:46
Beste allen,

Mocht de vraag al eerder gesteld zijn, mijn excuses dat ik dan deze topic start, maar ik kan deze niet vinden.

Recentelijk ben ik van Windows XP overgestapt op Windows 7. Op Windows XP gebruikte ik Outlook Express en op Windows 7 ben ik overgestap naar Outlook 2010. In Outlook Express zit een hoop oude mail die ik ook over wil zetten, ca 14000 berichten.
Inmiddels ken ik het truukje hoe dit moet (waarom dat in vredesnaam op deze manier moet is een tweede): de oude map met dbx files zet je op een mooie backup locatie. Vervolgens download en installeer je Live Mail, importeer je de map met dbx bestanden en exporteer je dit via Microsoft Exchange naar Outlook 2010. Werkte tot nu toe bij andere mensen prima (die hadden wel minder e-mailberichten). Echter, bij mij niet.
Iedere keer als hij importeert geeft hij de voortgang weer (bijvoorbeeld 4283 van de 14392 berichten geïmporteerd). Probleem is echter dat hij iedere keer stopt ergens. Soms is dat ergens rond de 6000, soms rond de 12000, soms daartussen in. Helaas gaat hij nooit door tot het einde. Hierdoor mis ik gewoon het laatste half jaar aan e-mailberichten. Deze wil ik graag ook terug hebben.

Heeft iemand enig idee hoe ik wel alle berichten kan importeren?
Dank! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-04 17:46
Laat maar, het is al gelukt door een oude XP computer te regelen, hier de dbx bestanden in te zetten en dan de oude mails via IMAP up te loaden naar gmail en vervolgens die te downloaden in Outlook.