Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC wordt niet wakker met toetsaanslag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn Win7 PC wordt niet wakker (nadat hij in slaapstand is gegaan) wanneer ik bijvoorbeeld de spatiebalk indruk. Ik moet dan de aanknop van mijn PC weer indrukken.. opzich geen ramp maar zou fijn zijn als ik dat ergens kon instellen. Heb namelijk overal in de instellingen gekeken maar kan er niets op vinden. Google maakt mij er ook niet veel wijzer op.

iemand een idee waar dit is in te stellen?

Thanks

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je bedoelt dat je hele PC standby gaat (alles uit), of slechts je monitor?

In eerste geval je energy management aanpassen dat enkel monitor uit gaat, maar geen slaapstand/hibernate in gaat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:53
heb je een USB of PS/2 toetsenbord?
Staat het in de BIOS wel aan?
Staat Wake Up on USB devices aan indien je een USB toetsenbord hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, USB keyboard, ik zat ook al te zoeken naar een mogelijkheid om USB actief te laten o.i.d.

Ik wil juist wel dat hij in slaapstand gaat met het oog op energieverbruik.

Inderdaad, misschien een setting in de bios want het OS zal de besturing vast doorgeven aan de kernel wanneer hij in slaapstand gaat?..

• tbro
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-11 13:22
Bij mij in de bios staat er gewoon een optie, ik geloof 'Wake up on keyboard' of zo iets dergelijks, en dan werkt het gewoon als de pc in slaapstand staat, met een USB-keyboard (Logitech Media Keyboard 600)

Verwijderd

Topicstarter
gelukt, thanks :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2011 18:58 ]

Pagina: 1