Halflife, hoe verder???

Pagina: 1
Acties:

• chris21
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zit vast bij Halflife in een gedeelte met drie grote groene "armen" met nagels, die niet te killen zijn. Hoe kom ik hier verder?? :?:?:?:?

Verwijderd

De oplossing van dit stuk heeft ermee te maken dat 'die groene dingen' een heel goed gehoor hebben. Combineer dit met handgranaten en je bent al een stuk verder.

Succes :).

Verwijderd

-sorry dubbelpost-

Hint: Save heel veel, dit beest heeft veel frustraties opgewekt bij mij...

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:44
huh?

ik dacht dat je een of andere switch moest omhalen?

(eerst langs die dingen heen kruipen)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• chris21
  • Niet online
Maar waar moet je heen dan?? Die handgranaten had ik zelf ook al bedacht, maar waar ik heen moest lopen nog niet |:(

Verwijderd

www.google.com
type in "walktrough halflife"
kies maar uit

Verwijderd

recht voor je, aan de overkant zitten een paar openingen/ deuren ofzo iets, lang geleden... daar moet je naartoe. dan naar de kamers waar je alles om moet zetten...

Verwijderd

Effuh zoeken naar een switch die omhalen daarna granaten... animal is going bye bye!

Verwijderd

Het is de bedoeling dat je door alle deuren op de verschillende verdiepingen heen gaat en daar de fuel en de air switchen omzet. Dit betekent dat je een paar keer langs het monster moet. Als alles dan open staat ga je naar de control room en ga je de raket testen. Kaboem dood, weg, verbrand, vermorzelt, en gekneust ook een beetje. :P

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 16:52

Bloodclot

Jawier!

precies.

en er komen geen granaten aan te pas om dit beestje te killen

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:46
Zeker wel granaten, althans dat scheelt een hoop werk :)
Gooi een granaat in dat zwarte gat, deze ontploft en het beest gaat terug in zijn hol voor eventjes. Dan ren je (eigenlijk al beginnen te rennen voor het beest helemaal erin zit) snel naar beneden daar zit ergens een deur. Daar die schakelaars overhalen, en weer terug (granaat manier) en op die switch rammen om een mooie BBQ te krijgen :)

Flickr | Lego collectie

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-02 23:08
granaten heb je niet nodig, gewoon walk ipv run werkte ook dacht ik.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op maandag 19 maart 2001 18:53 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
granaten heb je niet nodig, gewoon walk ipv run werkte ook dacht ik.
ja werkt je kan ook bukken dat had ik toen gedaan

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
met granaten die planken weghalen en dan als een gek naar beneden hielp ook
ben dan misschien beetje leven kwijt maar je bent er wel

"If u do something do it with style, or do it at all."

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:02
Als je bukt maak je minder herrie, dat word zelfs verteld door zo'n ouwe vent in de training. Als je handgranaten veer van je af gooit terwijl je langs dat beest kruipt. dan gaat dat beest pikken op de plaats waar de handgranaat ontploft

Verwijderd

Gewoon een gren af en toe in de pit gooien, blijft dat beest binnen heb je rustig de tijd om naar de deuren te lopen....:)

• chris21
  • Niet online
heb Fuel en Oxygen opengezet, maar heb alleen geen idee welke switch jullie bedoelen. Waar zit dat ding ergens. GGGrrrr gister weer tijden geprobeerd, maar ben van narigheid maar wat anders gaan doen.:'(

• Sath
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:09

Sath

Echt niet!!

Zover ik me nog kan herinneren zit die switch(gewoon een knop dus) om de raket te testen in dezelfde kamer waar je aan het begin binnenkomt. Die moet je indrukken en dan wordt dat plantje gefrituurd.

Veel succes :)

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

Verwijderd

Juist in de kamer waar je als je binnenkomt die kerel door dat monster vermoord ziet worden. Je moet wel eerst alles open hebben staan. Bij die ventilator moet je in de luchtstroom springen en je naar boven laten vliegen en de planken weg halen.

Dat is het enige punt waar ik de walktru voor gebruikt heb, dacht de hele tijd dat ik te pletter zou vallen.

Verwijderd

Idd...dat op die luchtstroom springen is zuur om uit te vinden, normaal zou je denken dat je kapot valt in die ventilator...
Pagina: 1