Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer vind videokaart niet kan dus geen drivers installe

Pagina: 1
Acties:

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:48
ik heb bij maat van mij een geforce 8600GT ingebouwd deze doet helemaal zonder problemen en draait ook gewoon goed, en kon ik netjes de drivers installeren.

maar deze heb ik er dus weer uitgehaald omdat hij een videokaart had gekocht( hij mocht deze lenen). en ik zet dus de videokaart in de pc. Probeer ik de drivers te installeren zegt de computer dat de videokaart niet word gevonden. en sluit de installatie af. ook heb ik 'm via de cd proberen te installeren toen is me wel gelukt om msi afterburner te installeren maar helaas. hij gaaf aan dat niet de juiste hardware was gevonden.

De nieuwe kaart die ik probeer is een n8400GS 512MB van msi.

Systeem specs:
processor: amd athlon3800+ 2.4ghz.
Ram: 2 gig ram
En draait windows 7 64 bit versie.

Ik heb al proberen te googlen. maar helaas daar komen geen antwoorden uit. dacht ik maybe dat een van jullie het weet? want ik kom er zelf echt niet meer uit dit x. terwijl normaal dit geen probleem voor mij is omdat i 't wel vaker doe.

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Als ik het goed begrijp, dan is het volgende aan de hand (please correct me if I'm wrong):

- pc had een 8600 GT (van MSI); deze kaart was geleend en werkte
- pc heeft nu 8400 GS - wel een achteruitgang maar ok - en deze werkt niet.

Heb je eerst de oude drivers van de 8600 GT verwijderd? Nu zou dat niet nodig hoeven zijn..

Heb je de kaart ook even getest in je eigen pc ... om te zien of het niet aan de kaart zelf ligt?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 19:42

SkyStreaker

Move on up!

probeer eens: http://www.laptopvideo2go...win7x64/275.65/disclaimer

Laatste driver (WHQL) met een ge-editte .inf-file om zoveel mogelijk nvidia's te herkennen. Succes!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:48
Vidra schreef op zondag 17 juli 2011 @ 20:50:
Als ik het goed begrijp, dan is het volgende aan de hand (please correct me if I'm wrong):

- pc had een 8600 GT (van MSI); deze kaart was geleend en werkte
- pc heeft nu 8400 GS - wel een achteruitgang maar ok - en deze werkt niet.

Heb je eerst de oude drivers van de 8600 GT verwijderd? Nu zou dat niet nodig hoeven zijn..

Heb je de kaart ook even getest in je eigen pc ... om te zien of het niet aan de kaart zelf ligt?
De 8600GT 256 mb is van asus. en de nieuwe die is gekocht is een n8400GS 512 mb. van msi.

dus dat is het verhaal. weet niet welke dan nog beter is?

maar still not working

@skystreaker ik ga dat is eve nproberen bedankt!