[iTunes] Tring.... driving me crazy

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-10 09:50
Hoi hoi,

Laatst heb ik net OSX opnieuw geinstalleerd, en ik weet niet waar het door komt, maar als ik iTunes muziek draai hoor ik steeds een 'tring' geluid door de muziek heen. Dit zit niet in het nummer verwerkt, aangezien ik muziek afspeel via AirTunes, en mijn liedje wel over de op de Airport aangesloten speakers gaat, maar dit 'tring' geluidje niet (dit wordt afgespeeld over de normale laptop speakers). En ik wordt er knetter gek van.

Het is voor mijn gevoel volledig random wanneer het gebeurt, maar het gebeurt alleen als iTunes aanstaat en speelt. Soms is het meerdere keren per nummer, soms een aantal nummers helemaal niet.

Ik dacht eerst, misschien is het de widget die ik had geinstalleerd om lyrics aan elk nummer toe te voegen, dus deze heb ik uitgezet en verwijderd, maar het blijft. Toen dacht ik, bowtie? (Hoewel ik dit voorheen nooit met bowtie had). Maar ook als dit uitstaat hoor ik het nog.

Ik heb het geluidje upgeload, misschien herkent iemand het. (Crappy kwaliteit en erg zacht) http://cl.ly/8W6Y rond de 4 seconden zit het.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want dit is zwaar frustrerend :'(

Hier een lijst van de processen die draaien op mijn Mac. Het is een vrij cleane install, en de enige software die ik voorheen niet had was de widget, maar die heb ik er al weer afgehaald.

Draai OSX 10.6.8, heb alle updates binnen gehaald, heb iTunes 10.3 en iTunes 10.5 (beta) geprobeerd, maar beiden hebben het probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 17-07-2011 15:51 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
Is het niet dropbox die aan het synchroniseren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Het klopt dat je op dat moment ook VMware draait, is het niet een geluidje uit (in neem aan) Windows dan of zo? Of misschien een geluidje uit je browser, van internet. Want het klinkt namelijk niet als een OSX geluid. Hoor je het ook als je alle andere software sluit en echt enkel iTunes opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-10 09:50
Ik heb het al. Het is I Love Stars. Die staat standaard blijkbaar ingesteld om een geluid af te spelen als er geen rating aan een nummer is gegeven.

Nooit aan gedacht, had het programma al veel langer, maar toen direct in het begin het geluid uitgezet, wat ik blijkbaar deze keer niet had gedaan. Toch bedankt voor het meedenken.

[ Voor 5% gewijzigd door ZpAz op 17-07-2011 17:13 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox