Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Tyrips zijn over het algemeen van nylon gemaakt dacht ik. Dat betekent dat ze een smelttemperatuur van 263 °C hebben. Tenzij je je koeler op zo'n temperatuur in de oven gooit komt het wel goed dus 
Schade zouden ze kunnen maken d.m.v. de vinnen waar ze tussen zitten een beetje uit elkaar te buigen. Maar dat hangt er een beetje van af hoe je het precies hebt gemonteerd.
Kortom: komt wel goed.
Schade zouden ze kunnen maken d.m.v. de vinnen waar ze tussen zitten een beetje uit elkaar te buigen. Maar dat hangt er een beetje van af hoe je het precies hebt gemonteerd.
Kortom: komt wel goed.
Heb een auto gehad waar de uitlaat meer dan een jaar met ty-wraps omhoog heeft gehangen, dus moet wel gaan dacht ik zo...
---RAWE CEEK!!!---
ik vind het zo leuk dat iedereen die dingen anders noemt
maar idd dit kan engewoon hetzelfde word vaak gedaan met passieveG PU koelers, mensen zetten daar een langzaam draaiende fan aan vast dmv die hoejezeooknoemenwilt
ja, daag.
het zijn tie wraps 
die dingen zijn geniaal
maar gezien je 2 vins gebruikt om ze aan laten te hangen (ik neem aan dat je hem niet in de midden van je koeler monteerd) zie ik ook geen probleem dat je je vins enorm verbuigt.
veel mensen gebruiken juist tie wraps om systeem sneller in elkaar te zetten en om het stiller te krijgen. metaal gaat tegen elkaar aan trillen. tie wraps niet
die dingen zijn geniaal
veel mensen gebruiken juist tie wraps om systeem sneller in elkaar te zetten en om het stiller te krijgen. metaal gaat tegen elkaar aan trillen. tie wraps niet
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Tie-wraps of kabelbinders (they are the same) het beste middel voor een oldskool ghettomod...
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Pagina: 1