Verwijderd

Topicstarter
Wie komt zaterdag 27 augustus ook? Locatie: Amsterdam, Museumplein, start 12:00u

http://www.indymedia.nl/nl/2011/07/77453.shtml

Verwijderd

Ik ben dan niet thuis en ik woon in België, dus naar Amsterdam komen zal nogal moeilijk zijn. Wel een prachtig initiatief imho, hopelijk brengt het iets op.

Verwijderd

Hoewel ik helemaal voor de vrijlating van Manning ben snap ik niet precies wat dit moet opleveren?
Nederlandse politici kunnen/willen hier niks mee te maken hebben, waarom zouden ze ook het gaat om een burger van de VS? Manning weet dat hij heel veel supporters heeft, dit heeft hij ook aangegeven dus de meerwaarde is hier ook niet te vinden.
IMHO kan je beter wat geld in zijn verdedigingsfonds storten.

Verwijderd

het is een betoging , uit respect voor deze man .

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 19:55:
Hoewel ik helemaal voor de vrijlating van Manning ben snap ik niet precies wat dit moet opleveren?
Nederlandse politici kunnen/willen hier niks mee te maken hebben, waarom zouden ze ook het gaat om een burger van de VS? Manning weet dat hij heel veel supporters heeft, dit heeft hij ook aangegeven dus de meerwaarde is hier ook niet te vinden.
IMHO kan je beter wat geld in zijn verdedigingsfonds storten.
Ik moet mij hierbij aansluiten, wbt deze bijeenkomst.

Zelf ben ik niet voor de vrijlating van Manning. Hij heeft vertrouwelijke informatie gelekt, en dat is strafbaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 20:02:
het is een betoging , uit respect voor deze man .
Zal hij vast waarderen.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12 12:18

Bezulba

Formerly known as Eendje

ah ja, Bradley Manning... Pleegt hoogverraad en krijgt internetridders achter zich aan die vinden dat hij toch echt wel vrij rond moet kunnen lopen.

Als hij nou onschuldig was, ok.. maar hij is zo schuldig als de pest.

blup

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Of als hij nou iets aan een specifieke misstand wilde doen, maar hij heeft gewoon een enorme hoeveelheid geheime documenten gelekt, valt onder hoogverraad en meneer mag zichzelf heel gelukkig prijzen als hij onder de doodstraf uitkomt. (Zelf ben ik principieel tegen de doodstraf, maar verder hoort zo iemand gewoon een hele tijd in de gevangenis).

Sowieso lijkt me zon advertentie gemaakt door een nieuw account ook niet echt de bedoeling van W&L

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12 00:45

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op Tweakers.net gwystyl86 :)

Je plaatst je vraag in WL maar hier past hij niet. Sowieso wordt er in WL een meer gedegen topicstart verwacht dan je nu hebt. Dit onderwerp zou wellicht in het subforum NSTM passen maar daar kun jij nog niet in, daarom sluit ik je topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.