Hi,
Zit met een klein probleem. Ik maak sinds kort gebruik van een andere editor op mijn website. Nu moet ik dus het qouten ook aanpassen. Maar op een of andere manier wil het maar niet lukken om het bericht in mijn desgewenste textarea te krijgen.
Ik zal jullie eerst de oude editor laten zien:
De nieuwe waar ik het ge-quote bericht in wil hebben:
Hoe quote ik:
en dit roept het volgende weer op:
Dit (wat je hierboven ziet) laadt het bericht dus in de oude editor. Nu snap ik dus niet hoe ik het bericht in de nieuwe editor kan laden. Is er iemand die me een aantal tips o.i.d. kan geven?
Zit met een klein probleem. Ik maak sinds kort gebruik van een andere editor op mijn website. Nu moet ik dus het qouten ook aanpassen. Maar op een of andere manier wil het maar niet lukken om het bericht in mijn desgewenste textarea te krijgen.
Ik zal jullie eerst de oude editor laten zien:
code:
1
| <textarea class="ckeditor" cols="40" id="editor1" name="text2" rows="10" style="width: 90%; font-size: 12px; padding: 5px; height: 100px; overflow: auto; margin: 10px 0 5px 0; display: none; "></textarea><br /></div> |
De nieuwe waar ik het ge-quote bericht in wil hebben:
code:
1
| <textarea class="ckeditor2" cols="40" id="editor" name="text" rows="10" style="width: 90%; font-size: 12px; padding: 5px; height: 100px; overflow: auto; margin: 10px 0 5px 0; "></textarea><br /> |
Hoe quote ik:
code:
1
2
3
4
5
6
| function quote(id) { text = document.getElementById(id).innerHTML; poster = document.getElementById(id).parentNode.parentNode.getElementsByTagName("div")[0].getElementsByTagName("span")[0].innerHTML; quoteMessage(text, poster); } |
en dit roept het volgende weer op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function quoteMessage(tekst, poster) { var html; html = '-'; html += '[quote=\"Bericht geplaatst door' + poster + "\"]"; html += ' ' + tekst + ' '; html += '[/quote]'; changeEditor(); CKEDITOR.instances.editor1.setData(html); |
Dit (wat je hierboven ziet) laadt het bericht dus in de oude editor. Nu snap ik dus niet hoe ik het bericht in de nieuwe editor kan laden. Is er iemand die me een aantal tips o.i.d. kan geven?
Front-end developer.