Ik ben van plan om een nieuwe grafische kaart te kopen en in dit geval dus een Geforce 2 MX. Maar nu weet ik niet meer precies welke want in eerste instantie ging de voorkeur uit naar die van Gainward Cardexpert Geforce 2 MX Twin View GS met 32 MB (5,5 ns)geheugen...maar ik heb in de Pricewatch ook Geforce 2 MX kaarten gezien met maar liefst 64(!!) MB geheugen of met sneller geheugen, 4,8 ns geloof ik...welke kaart kan ik nu het beste kopen, hij moet ook een beetje fatsoenlijk over te clocken zijn
Verwijderd
Persoonlijk vind ik de GeForce MX maar een klotekaartje....ik zou echt wel een GF2tje aanraden...de kloksnelheid van de mem. is een stuk hoger bij deze kaart en als je er een blue orb op pleurt dan kun je em nog eens lekkah overclocken ook...najah moet jij maar weten maar ik vind de GF2 een flexxxe kaart man
Greetz,
DJ007
Greetz,
DJ007
CardExpert heeft bijvoorbeeld wel een uitvoerig met een 64mb, maar deze werkt met 6ns en is niet een Golden Sample editie, waardoor hij minder te overclocken is. En ik vraag me eerlijk gezegd af wat de toegevoegde waarde is van die 32mb (of het veel zin heeft). Persoonlijk zou ik dan bijvoorbeeld gaan voor de CE GeForce 2 MX GS met 5.5ns.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal