MSI is F*CK*NG!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw systeem gekocht, een heel strak ding maar er zit een msi bordje in van F250,- (MSI 6361).
Hij crasht de hele tijd en is super onstabiel. Ligt het aan de mobo of is het iets anders???????

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer info over je systeem hebben we nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:31

oCe

aka Dookie.

De mainboards die MSI produceert zijn de beste die ikzelf tegengekomen ben. heb hier een MSI 6195 (K7 Pro, voor Athlon) en MSI 6309 (voor P3-FCPGA). Deze mainboardjes zijn ultiem. Ze zijn snel, stabiel en goed. Ikzelf werk op de technische dienst van een IT bedrijf, en kom de minste problemen tegen met MSI en Asus. En juist de meeste met Abit. En er zijn mensen die zweren bij Abit. Zo zweer ik bij MSI. Je kan altijd een exemplarisch brakke bak tegen komen... een maandagochtend model... okee...

maar meestal helpt het flashen van de recenste bios en het installeren van de juiste drivers toch best wel...

try it.
msi never let me down so far.

-I am Jack's wasted life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk 6163(pro).
denk niet dat het aan je mobo ligt. Heb hem zelf ook. Geweldig ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom schop je de anderen nu onnodig tegen het zere been?

Ik heb ook een 6163Pro, loopt met een 550E op 800MHz stabiel.

Biedt jij eerst maar eens je excuus aan, aan de mede MSI tweakers, en geef wat meer info, en ff dimmen met dat geschreeuw voordat je weet wat er aan de hand is, anders laten we je links liggen, aan jou de keus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSI 6163 is gewoon een goedkoope mobo en vaak is goedkoop=duurkoop.Ik wil niet zeggen dat dit mobo niet in elk systeem onstabiel hoeft te zijn maar in dit systeem draait hij echt fucking slecht om het zachtjes uit te drukken!.Hij heeft er trouwens ook een geforce in zitten misschien werkt dit mee?
Nou ik zou zeggen koop een ASUS P3B-F,dit is een goed mobo voor iets meer.

YOU GET WHAT YOU PAY FOR!!!!!!

Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
die msi is op dit moment een goedkoop mobo omdat het er al een tijdje is en er ook al weer een tijdje een opvolger is de msi 6163 pro. msi is gewoon een van de betere mobo fabrikanten, als het niet goed is heb je garantie, maar er zijn ook nog mensen die moeten leren fietsen .....

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:16
OcE: ik denk dat je aardig gelijk hebt, ik heb een asus plank, en een abit bp6 en een kennis van me heeft 2 msi planken, daar heb je nooit probs mee net als met die asus en die bp6 heeft dit weekend na een bios install weer ff een hele windows install om zeep geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 21:05
MSI mobo's zijn f*cking goedkoop (200 piekjes bij m'n groothandel) en ze schoppen heel hard kont. De BIOS is uitgebreid genoeg en de diagnostische leds willen ook wel es helpen. Daarnaast levert hij een goede performance.

Geef mij maar een Warsteiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 21:50

Andy

rm -r

Zeg Harrie,

ik dacht dat jij antesjast AMD fanaat was??

overloper :)

of is goedkoop en snel je motto?

NIW,
MSI is goed; het kan ook aan iets anders legge hoor..........

Andy

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Andy, ik eet van twee walletjes :)

Inderdaad ga ik voor een goede combinatie, en dat is de Coppermine, maar mijn AMD K6-3-450 loopt ook nog goed mee te hobbelen hoor, ik ben wel anti-Intel wat betreft hun politiek, maar dit is gewoon een killer...

En als AMD iets eerder was geweest met zijn 0.18 micron, en cache on die(same CPU speed) dan was het die geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-12-2024

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

over MSI bordjes gesproken... heeft er iemand ervaring met de MS-6199VA??

aAarGhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu dus die mobo omgeruilt voor een asus P3B-F Ik hoop dat die mijn systeem wel kan dragen!!!
Ik heb namelijk een PIII 600 MMX met een guillemot geforce (geen se versie) met TV-OUT
Ik heb eem IBM 20.4 harde schijf 7200 toeren
een geluidskaartje. Hij doet het goed maar als je iets zwaars gaat draaien B.V. unreal tournament of quake 3 loopt ie binnen 10 min vast dan ligt het toch aan het moederbord denk ik zo!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar bedoel je nu dat de Asus ook vast gaat lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

barte: Heb je overgeclockt... AGP houd NIET van afwijkende busspeeds.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1