Gepassioneerd Landschapsfotograaf
clouding is normaal bij led/lcd. Het ene merk heeft er wat meer last van dan het andere merk. Wel vreemd dat het opeens komt. Maar dan valt clouding niet onder de garantie. Tenzij het natuurlijk heel erg is en je gewoon bepaalde dingen niet meer kunt zien in die hoek.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Zit met hetzelfde, Samsung D6530 en bij Saturn gekocht.
Las ergens in het Samsung topic dat iemand heel makkelijk kon omruilen bij Saturn. Zelf twijfel ik nog, je weet niet of het model dat je terugkrijgt minder clouding heeft. Kan ook meer zijn......en dan wil je weer omruilen.
Ben benieuwd wat je gaat doen. Anders eerst even met Saturn bellen lijkt me.
Las ergens in het Samsung topic dat iemand heel makkelijk kon omruilen bij Saturn. Zelf twijfel ik nog, je weet niet of het model dat je terugkrijgt minder clouding heeft. Kan ook meer zijn......en dan wil je weer omruilen.
Wij hebben ook last gehad van clouding. Was van LG, en hebben direct gebeld omdat het toch wel stoort als het beeld zwart is bij een film en in de hoeken zo'n witte wolken zichtbaar zijn. Monteur is aan de deur geweest en heeft eerst geprobeerd om ze eruit te duwen, maar dit lukte niet. Toen is de tv meegenomen en hebben we tijdelijk een vervanger gekregen. Uiteindelijk is de panel vervangen en was het weer normaal.
Dus ik zou in ieder geval proberen contact op te nemen met je leverancier!
Dus ik zou in ieder geval proberen contact op te nemen met je leverancier!
Verwijderd
Mensen kalibreren HDnation opzoeken op googleVerwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:17:
Zit met hetzelfde, Samsung D6530 en bij Saturn gekocht.