Toon posts:

Download en youtube filmpjes word onderbroken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi een maat van me heeft steeds het probleem dat met downloads en youtube filmpjes zomaar rond de 10 minten wordt gepauzeerd. Dus bij youtube blijft de buffer ineens stil staan, je kunt het filmpje bekijken tot dat punt, je ziet dan een soort zandlopertje van youtube draaien. Als je dan het ververst dan loopt de buffer wel door. De internet connectie is er dan nog wel want je kan dan gewoon door internetten.
Maar dat probleem is ook met downloaden. Ik had een binfile van 500 mb gedownload met zijn laptop.Hij heeft een wireless internet verbinding. (Sitecom wireless router)
Waar zou dit aan kunnen liggen? Hij heeft windows xp op zijn laptop geinstaleerd staan.
Zijn andere computer is verbonden op dezelfde manier, en heeft windows 7 erop staan en op die computer heeft hij geen problemen.Zou het aan de Wireless Zero Configuration-service kunnen liggen?
Verder zag ik dat bij zijn laptop Netwerknaam (SSID) staan.

Netwerknaam (SSID): Deze netwerknaam komt gewoonlijk overeen met de configuratie van het draadloze toegangspunt of de draadloze router. Als u geen toegangspunt hebt, moet deze waarde gelijk zijn op alle computers in het draadloze netwerk.

wat bedoelen ze met de waarde?

Bij zijn andere computer zag ik dit niet.

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:19

allure

Titaan fase 2/3