iPad word niet meer herkent door itunes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
ik heb net een 900 nummers naar mn ipad gekopieert. toen ik ze wilde afspelen kon ik ze op de ipad zelf niet vinden in de ipod bibliotheek. ik heb het ook gepoprbeert met een paar andere muziek apps zoals deejay en traktor dj. De bibliotheek lijkt leeg te zijn.

dus ik opnieuw aangesloten op itunes om te kijken of ze er dan op de een of andere manier toch niet staan, krijg ik de error dat de ipad niet word herkent en dat ik em moet herstellen!

het is een ipad2 4.3.3 met jailbreak. ik wil hem liever niet herstellen want dan word hij geupdate naar versie 4.3.4 en daarop werkt de jailbreak niet zo goed als op versie 4.3.3

iemand een idee wat ik kan proberen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:19
Hem herstellen naar de versie die je nu hebt. je download de 4.33 ipfw van de apple site, je klikt dan op restore met alt ingedrukt en je selecteert dan de ipfw die je gedownload hebt. daarna restore je hem via itunes naar de laaste backup die je had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
als ik alt erbij inhoud krijg ik precies hetzelfde menu al zonder alt. ik kan dus niet kiezen dat ik mijn eigen ipsw gebruik. ik zal het eens proberen met een oudere versie van itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Een oudere versie installeren gaat alleen werken als je de SHSH-blobs hebt opgeslagen. Kijk eens in Cydia of dat aangegeven staat op de eerste pagina.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Tomv.d.linden schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 20:24:
als ik alt erbij inhoud krijg ik precies hetzelfde menu al zonder alt. ik kan dus niet kiezen dat ik mijn eigen ipsw gebruik. ik zal het eens proberen met een oudere versie van itunes.
Je moet met Shift klikken; en dan de 4.3.3 firmware selecteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomv.d.linden
ik krijg in cydia een error: write (28: no space left on device)
cant mmap an empty file
the package list or status file could not be parsed or opened.

waar moet ik dat over de shsh blobs zien staan, want ik heb het laast wel geprobeert, weet alleen niet zeker of het gelukt is.

[ Voor 29% gewijzigd door Tomv.d.linden op 16-07-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac-er
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-09 12:55
Heb je de iPad ook al een keertje in Safe Mode gestart om te proberen? Hoe dit moet zul je even moeten googlen, ik weet even niet meer precies hoe dit ging (staat me wel iets bij van homebutton+lockbutton) maar hoe of wat precies weet ik even niet.

Maar even wat anders, als je op de iPad naar je instellingen gaat, algemeen en dan info. Hoeveel geheugen staat daar wat je nog vrij hebt?

To Apple or not to Apple? That's the banana!

Pagina: 1