[pricewatch] dubbele bedrijven?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
Ik zit te kijken naar de logitech USB Desktop Microphone (pricewatch: Logitech USB Desktop Microphone) en ik zie 3 bedrijven met de zelfde prijs en iets andere naam: desktopleader.nl , gameleader.nl en laptopleader.nl. Is het toegestaan om 3x aan te melden met een iets andere shop naam? Ik ken meer bedrijven die winkels hebben in bijvoorbeeld Belgie en Nederland maar als elk bedrijf zich een aantal keer profileert in de pricewatch zit ik straks door hele boeken te scrollen. Ik zou liever zien dat ze 1 merknaam gebruiken en het daarbij houden ipv het zelfde effect te krijgen als dat je gaat winkelen in Eindhoven: 3 de zelfde winkels en nog tussen de winkels moeten lopen omdat ze net niet die maat hebben die je wilt.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beleid is daarbij altijd geweest dat dezelfde entiteit zich daadwerkelijk moet onderscheiden. Dus ofwel dat ze elk een deel van het assortiment bieden, of dat ze onder concreet andere voorwaarden en prijzen leveren.

Recent is dit ook intern eens opgeworpen dat het oude beleid niet altijd meer goed lijkt te werken. Ik zal de betreffende personen eens richting dit topic bonjouren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Topicstarter
Ik vind het iig vreemd. de website is vrijwel identiek en bestaat alleen uit een naam verandering en de kleur van alles.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Goed aandachtspunt anders zou b.v een firma zoals coolblue (welke enorm veel webshops heeft) inderdaad al hun producten namens elke shop in de lijst kunnen zetten. Dat zijn er dan nogal wat.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

wvdburgt schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:27:
Ik vind het iig vreemd. de website is vrijwel identiek en bestaat alleen uit een naam verandering en de kleur van alles.
Dat soort partijen hebben gewoon meerdere handelsnamen, maar bieden wel gewoon het hele productporfolio bij elke naam aan. Maar vooral accessoires zijn natuurlijk voor een heel breed scala aan producten relevant.
Fietsbel schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 23:35:
Goed aandachtspunt anders zou b.v een firma zoals coolblue (welke enorm veel webshops heeft) inderdaad al hun producten namens elke shop in de lijst kunnen zetten. Dat zijn er dan nogal wat.
Coolblue is dan toevallig een van de partijen die het vrij goed aan hun kant weet te regelen, zodat we relatief weinig producten hebben waar er een rijtje coolblue's onder elkaar staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Dit is laatst intern ook besproken. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt nu nog bij de webshops zelf, maar we gaan dit aanpassen.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

Pagina: 1