LINE-IN standaard audio

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:27
* ehh moet zijn*
Line-in standaard audiokaart dupliceren.

Sja moet ik deze vraag hier stellen of in software....hier denk ik de meeste kans :-)

Ik wil met twee applicaties gebruikmaken van de Line-in bron in Windows 7. Anders gezegd, ik zet met twee verschillende programma's een audio stream op (dit moet helaas met twee verschillende apps) en als de ene gebruik maakt van de line-in bron reserveert ie deze en is diezelfde bron niet meer beschikbaar voor een ander programma..je begrijpt..dat wil ik juist wel!

Ik heb toch heel creatief proberen te zoeken omdat ik het gevoel heb dat je dat wel softwarematig zou moeten kunnen scheiden. Ik zou me kunnen voorstellen dat je een line-in signaal kan pakken en dan een virtuele geluidskaart maken of zo X 2.

Iemand een idee?

[ Voor 4% gewijzigd door xon op 16-07-2011 17:56 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sja moet ik deze vraag hier stellen of in software....hier denk ik de meeste kans :-)
Wat dacht je van volgende keer even de moeite nemen om van tevoren een modje te vragen ipv lukraak je topic met een regel als dit te dumpen :?

Antwoord is geen van beide trouwens, je hebt vragen over audio, dat hoort dus in Audio & HiFi

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!