Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cursor naar specifieke locaties met hotkeys verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om via Windows (XP/Vista/7) d.m.v. hotkeys op het toetsenbord of via stemherkenning de cursor naar het midden van het scherm of één van de vier hoeken te verplaatsen? Ik wil geen gebruik maken van andere software dan de Windows client zelf en het moet een standaard- of toegankelijkheidsfunctie zijn.

Bij voorbaat dank,
Qaeh

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja, maar dat kun je zelf ook vinden als je gaat [google=use+cursor+keys+as+mouse].

Tenzij je echt de bedoeling hebt om de cursor te laten verspringen naar die lokaties?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zondag 17 juli 2011 @ 09:57:
Ja, maar dat kun je zelf ook vinden als je gaat [google=use+cursor+keys+as+mouse].

Tenzij je echt de bedoeling hebt om de cursor te laten verspringen naar die lokaties?
Ik bedoel inderdaad het laten verspringen van de cursor.

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Misschien heb je hier wat aan: http://www.flamingkeys.co...-with-windows-powershell/

Dit artikel beschrijft hoe je de muiscursor kunt verplaatsen middels de PowerShell. Scriptje aan een specifieke toets hangen en dan zou het moeten werken. Mag je toch nog een beetje zelf uitzoeken! :P

Codedivision | Freedom Internet