Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Pc geluid doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vanmorgen de pc opstarten, deed mijn geluid het niet. Gisteren werkte alles prima.
Mijn stereo staat aangesloten op de audio ingang van mijn moederbord. Daarna heb ik de stereo aangesloten op de audio uitgang van mijn pc behuizing, nog steeds geen geluid. Daarna heb ik oortjes op beide audio uitgangen aangesloten en nog steeds geen geluid. Het ligt dus aan de software, dus ik heb de audio drivers van het moederbord geïnstalleerd. Daarna heb ik systeem herstel gedaan naar 13-7-2011. Maar nog steeds geen geluid
Wie weet wat mijn probleem is, en wat kan ik er aan doen?

alvast bedankt :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 14:42 ]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Welk afspeelapparaat staat er geselecteerd? En je hebt toch wel het volume open staan he?

Desktop | Server | Laptop

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Misschien een virus, andere drivers of iets anders?

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Kan je eens opstarten van een live cd'tje, en kijken of je dan wel geluid hebt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nogmaals een systeemherstel gedaan van, nu van 5 dagen geleden en nu doet het geluid het weer 8)7.

• mrtnptrs
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14

mrtnptrs

You idiot!

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2011 @ 10:29:
Ik heb nogmaals een systeemherstel gedaan van, nu van 5 dagen geleden en nu doet het geluid het weer 8)7.
Mooi, maar ik zou uitzoeken wat het probleem was anders heb je over 5 dagen misschien weer dezelfde problemen.

Are you comparing me to God? I mean, it’s great, but so you know, I’ve never made a tree.

Pagina: 1