Ik heb via marktplaats een mooie asus 1008ha netbook gekocht, eenmaal binnnen wou ik hem opnieuw gaan installeren. Maar er zit een bios wachtwoord op, en de verkoper weet hem ook niet. Ik heb hem al open gehad om te kijken of er een cmos batterij in zit en die is er niet. Is er een mogelijkheid om dit wachtwoord te resetten? Ik kom ook niet in de boot lijst omdat een of ander asus boost software onder deze key zit en dit via de bios uit te zetten is. Kan iemand mij helpen?
Volgens wat comments die ik vond met Google zet Asus standaard geen ww erop, dus je moet bij de verkoper zijn. Of je moet met methodes die hier niet besproken mogen worden het ww eraf halen.
[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 16-07-2011 13:41 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Het is hier op GoT niet toegestaan om hulp te vragen bij het omzeilen van beveiligingen. Neem contact op met de verkoper of.. probeer iets anders, maar niet op dit forum.
Dit topic is gesloten.
![]()