Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webhosting voor 20 wordpress sites

Pagina: 1
Acties:

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Topicstarter
Ik heb hier de search gebruikt en diverse webhosting fora en isp gidsen bezocht, maar ik kon eigenlijk niet vinden wat ik zocht. Dus ik hoop dat het topic hier mag? Tweakers zijn toch wat veeleisender dan normale gebruikers met een eenvoudige homepage.

Vroeger (lang geleden in de goede oude tijd) hoste ik alles bij Vuurwerk. Maar nu zijn er zoveel 1 euro providers, white label en zolderkamer hosters dat ik geen overzicht meer heb wat tegenwoordig goed is. De goedkope hosters proppen hun servers veel te vol ten koste van de perfomance, maar ik wil ook niet een dure dedicated oplossing. Met web-oke, webreus, starthosting heb ik slechte ervaringen, daar kan het in drukke tijden wel vijf seconden duren voordat mijn wordpress pagina geladen is.

Wat ik zoek:
  • Een shared webhosting met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
  • Ik wil 20 wordpress sites op verschillende domeinen onderbrengen bij een hoster in een pakket. Dat hoeft niet eens reseller pakket te zijn, want verder hoeft er niemand te ftp-en behalve ik. Het liefst ftp ik naar een pakket, waar elk domein zijn eigen submap heeft en alles apart in te stellen is. En een redelijke domeinprijs voor als ik meer sites wil, die ik gewoon mag toevoegen op hetzelfde pakket.
  • Het liefst heb ik een pakket met bijv 1G webruimte en opschaalbare bandbreedte.
  • Wat ik vooral belangrijk vind is de responsie tijd, in minder dan een halve seconde moet de pagina toch wel geladen zijn. Dus het met een betrouwbare en snelle PHP/MySQL server zijn, die ook een wordpress site met plugins aankan. Ik heb alleen tekst en plaatjes, dus videostreams en downloads zijn niet nodig.
  • Ik wil de .htcaccess volledig kunnen configuren voor permalinks (dus een linux apache server)
  • Eventuele SSH access is ook handig
Heeft er iemand tips of goede ervaringen voor zo'n constructie? O+

你还记得吗 记忆的炎夏

• Baggeraar
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:09

Baggeraar

Wat een gebagger..

Misschien is Antagonist wel wat voor je, hun servers staan in nederland waardoor die sites snel laden..
De meeste sites die ik ken die op antagonist draaien zijn wel degelijk binnen de seconde/ halve seconde geladen.
Je kan volgens mij meerdere pakketten onder 1 ftp onderbrengen maar stel je vraag eens op het forum van antagonist: http://forum.antagonist.nl
SSH toegang is volgens mij wel niet mogelijk.