Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google account geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren bij het aanmaken van een google+ profiel kennelijk een typfout gemaakt waardoor google nu denkt dat ik jonger dan 16 ben. Nu moet ik bewijzen dat ik daadwerkelijk 16+ ben om mijn google account (en dus mijn gmail) weer te kunnen gebruiken en dat kan door: een bedrag (0,30$) van mijn creditcard af te laten schrijven of een kopie van mijn paspoort naar google op te sturen. Ik heb geen creditcard dus het kan alleen via de laatste optie in mijn geval, maar ik vertrouw het niet 100%..
Is dit een scam? Heeft iemand dit ooit gehad? En hoe veilig kan ik een kopie van een paspoort opsturen??

Hierbij nog een plaatje van het venster dat ik krijg als ik probeer aan te melden:
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/8427/schermafbeelding2011071f.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2011 11:50 ]

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Google maakt geen misbruik van die gegevens

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-10 21:19
Welk adres geven ze op?

Hiervan heb ik nog nooit van gehoord.

Verwijderd

Topicstarter
Het adres:

Post —
Google, Inc
Attn: Google Account Recovery - Birthday
1600 Amphitheatre Pkwy
Mountain View, CA 94043

Fax —
+1 (650) 644 0463

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik zou gewoon een ander account aanmaken en dit lekker laten zitten verder. En dan gewoon als geboortedatum 1980, 1990 ofzo invullen zodat ze denken dat je wel 18 bent. Ik zou in elk geval niet allemaal dit soort onzin gaan doen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Aangezien dat adres van Google is lijkt het me een logische optie daar een kopietje heen te sturen. Daarnaast is het bekend dat personen onder de 16 jaar worden geblokkeerd; al met al lijkt een scam me hier een niet juiste aanname

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Fijn om te weten dat het geen scam is, ik ga een kopietje op de post doen!
Bedankt allen.
Pagina: 1