Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Launching containers into space
Verwijderd
in een eigen topic." ...
Als jou repliek het algemene niveau is van de moderatoren hier? De input van gebruikers lijkt me wel leuk en blijkbaar ook voor de vraagsteller.
gewoon nee.
Zoals deze:
http://nanchatte.wordpres...lays-dark-stains-patches/
Het schijnt vaker voor te komen en de oorzaken ervan lopen uiteen.. althans, mensen denken dat het aan verschillende dingen ligt. De een zegt dat er zich vuil achter de glasplaat verzamelt, de ander weer dat het een defect van het scherm is, etc.
Een collega van mij kwam met een plausible verklaring: er wordt druk op het scherm uitgeoefend. Want als wij bij onze standaard LCD panels met de vinger er op drukken krijgen we eenzelfde soort patroon van vlekken te zien. Oftewel: blijkbaar is er toch iets vervormd door temperatuurschommelingen e.d.
Maar goed, dat is een gok.. alsnog baal ik ervan en het heeft mij toch een beetje afgeschrikt om zelf een iMac te kopen (ik heb overigens al een MBP waar ik wel happy mee ben, wordt alleen wel erg warm vaak). Vooral ook omdat ik in de meeste topics van mensen lees dat ze vaak een refurbished iMac terugkrijgen met een ander probleem en uiteindelijk dat Apple ze gewoon laat zitten ermee onder het motto dat het gebrek niet erkend wordt.. "er is niet mis mee, het is normaal" etc.
Het is dat ik geen grafisch werk ermee doe en het alleen opvalt bij witte vlakken..
[ Voor 5% gewijzigd door Lethalis op 16-07-2011 10:42 ]
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Overigens is de iMac niet de grootste rampenbak die ik ooit gehad heb van Apple, dat was de witte Macbook die zo'n beetje eens per 3 á 4 maanden voor een week of 2 bij een repair centre stond.
De enige Macs waar ik 0,0 problemen mee heb gehad is mijn huidige Macbook Pro en de iBook G4 waar ik ooit mee ben begonen.
Ja maar wat dan? Dit is dus het 2e exemplaar wat gewoon niet naar mijn wens is. Kan ik zomaar weer inpakken en omruilen dan?SanderPS3 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:49:
Ik denk eerder dat de TS bad luck heeft gehad. Ik verkoop behoorlijk wat iMacs, maar er zijn er echt 0,1% met een afwijking als de TS beschrijft (beschadigd e.d.). Dus een topic wat binnen no-time dood is lijkt me.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
gewoon nee.
Ik zal straks iCentre eens even bellen... Kijken of ik daar vandaag nog terecht kan.SanderPS3 schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 11:15:
Inpakken en omruilen is per aanschafpunt natuurlijk verschillend of dat wel of niet kan. Maar je moet natuurlijk gewoon contact op nemen met de verkoper, en niet gaan lopen klagen op een forum lijkt me. En dan erbij; wat wil/kun je anders doen? Wachten tot Steve Jobs met zijn toverstokje langskomt om je iMac weer mooi te maken ?
Je hebt al helemaal 3 (drie!) hele posts op GoT en je besluit direct te gaan flamen over het mod-niveau hier. Goed beginVerwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 09:46:
"dit soort dingen te verzamelen
in een eigen topic." ...
Als jou repliek het algemene niveau is van de moderatoren hier? De input van gebruikers lijkt me wel leuk en blijkbaar ook voor de vraagsteller.

Voor wat betreft dit topic, vraag ik me nog altijd af wat het nut hiervan is. De iMac wordt er niet minder 'afwijkend' van, en Apple leest hier ook niet mee. Ben je ontevreden over je Mac, bel met Apple. Daarnaast vinden we GoT niet de plaats voor 'klaag hier over <iets>' topics. Verder is het ook bedoeling dat voor 'grote' of 'ervaringen' topics toestemming aan het modteam gevraagd wordt (dit om te voorkomen dat het hele forum straks vol staat met 'Het grote <iets> topic').
Dit topic gaat dus op slot. Indien je dit onterecht vindt, kan je een kijkje nemen in: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Launching containers into space
Dit topic is gesloten.