Update uit App Store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-11-2024
Hallo,

Als ik een applicatie Download uit de App Store en vervolgens weer verwijder uit mijn programma map d.m.v. Appzapper of handmatig dan blijft er een update notificatie in de App Store.

Kan ik dit uitzetten? Want nu geeft hij updates aan die ik helemaal niet heb...

Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/swuxzp.png

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2ntv60i.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Ook als je de App compleet verwijdert door middel van een; AppCleaner, AppDelete, AppZapper of CleanMyMac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
iFreaky schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 04:20:
Hallo,

Als ik een applicatie Download uit de App Store en vervolgens weer verwijder uit mijn programma map d.m.v. Appzapper of handmatig dan blijft er een update notificatie in de App Store.

Kan ik dit uitzetten? Want nu geeft hij updates aan die ik helemaal niet heb...

[afbeelding]

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:50
Verwijder eens alles uit de map: ~/Library/Application Support/AppStore/ en kijk opnieuw? (Eerst een kopietje maken is natuurlijk nooit verkeerd).

Heb soms dat de App Store hier ineens vast slaat sinds een update van laatst, en dit verhelpt bij mij iig dan het euvel.

[ Voor 29% gewijzigd door ZpAz op 16-07-2011 12:56 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fr3z
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-08-2024
Ahh, sorry te snel gelezen mijn fout! Maar wel vreemd want ik heb 't getest met de Soundcloud app. Met de App Store open, het programma uit Finder verwijderd door CMD+Delete, wachtwoord ingevuld, geswitcht in de App Store tussen Purchased en Updates en weg was de update. Is verder al je software up-to-date (lees OSX etc.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
ZpAz schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:56:
Verwijder eens alles uit de map: ~/Library/Application Support/AppStore/ en kijk opnieuw? (Eerst een kopietje maken is natuurlijk nooit verkeerd).

Heb soms dat de App Store hier ineens vast slaat sinds een update van laatst, en dit verhelpt bij mij iig dan het euvel.
Hmmz, werkt ook niet.
fr3z schreef op zaterdag 16 juli 2011 @ 12:59:
Ahh, sorry te snel gelezen mijn fout! Maar wel vreemd want ik heb 't getest met de Soundcloud app. Met de App Store open, het programma uit Finder verwijderd door CMD+Delete, wachtwoord ingevuld, geswitcht in de App Store tussen Purchased en Updates en weg was de update. Is verder al je software up-to-date (lees OSX etc.)?
Mac OS X is up-to-date.

EDIT: Het wordt steeds vreemder... als ik de App weer installeer en de update uitvoer blijft de App Store zeuren dat hij geupdate moet worden. Als ik dan vervolgens de update knop weer aan klik is de melding even weg en is hij daarna weer terug bij af.

[ Voor 12% gewijzigd door Leroykok op 16-07-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Wat bij mij nog wel een werkte was het opnieuw indexeren van de harde schijf door Spotlight. Voeg onder systeemvoorkeuren ➔ Spotlight ➔ Privacy je hele harde schijf toe en haal hem dan weer weg. Duurt wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik heb exact hetzelfde... ik word al een tijd niet goed van die stomme updates van de Twitter App, die na het updaten gewoon doodleuk blijft staan. Misschien dat het komt door een aantal illegale apps, maar lijkt mij sterk.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 09:58
Heb je toevallig een illegale app op je systeem staan die je met de receipt van deze app hebt geinstalleerd? Een boel mensen hebben dit probleem met Twitter die steeds als update verschijnt vanwege een illegale Angry Birds.

Zelf had ik hier ook last van, de illegale app verwijderd, en nergens meer last van.

[ Voor 16% gewijzigd door stevenh op 18-07-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroykok
stevenh schreef op maandag 18 juli 2011 @ 13:39:
Heb je toevallig een illegale app op je systeem staan die je met de receipt van deze app hebt geinstalleerd? Een boel mensen hebben dit probleem met Twitter die steeds als update verschijnt vanwege een illegale Angry Birds.

Zelf had ik hier ook last van, de illegale app verwijderd, en nergens meer last van.
:$ Thanks...
Pagina: 1