Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ben abo aanschaffen bij GSM.NL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vraagje over het volgende..

iemand enige ervaring bij het aanschaffen van een abo bij gsm.nl?? het gaat hier om de BEN aanbieding 12 (http://www.gsm.nl/aktie/ben/amb150.htm)..Hoe het te werk gaat enzo..lijkt me stug dat je eenmalig 99,- + verzendkosten moet betalen en vervolgens elke maand 150min beltegoed krijgt..
oh ja, ik heb al reeds een abo bij ben, maar die is over een weekje of 2 afgelopen..kan ik nog beroep doen op mijn oude gsmnr??? (ook al heb hem een maand niet meer ofzo)

Verwijderd

Op maandag 19 maart 2001 16:35 schreef ELTURKO het volgende:
vraagje over het volgende..

iemand enige ervaring bij het aanschaffen van een abo bij gsm.nl?? het gaat hier om de BEN aanbieding 12 (http://www.gsm.nl/aktie/ben/amb150.htm)..Hoe het te werk gaat enzo..lijkt me stug dat je eenmalig 99,- + verzendkosten moet betalen en vervolgens elke maand 150min beltegoed krijgt..
oh ja, ik heb al reeds een abo bij ben, maar die is over een weekje of 2 afgelopen..kan ik nog beroep doen op mijn oude gsmnr??? (ook al heb hem een maand niet meer ofzo)
He dit is echt waar hoor! ik heb zelf bij gsm.nl een allin180 afgesloten en kreeg echt binnen 3 weken die 500 gulden op mijn rekening gestort. Echt heel fijn want ik bel dus gewoon gratis.

Over dat nummer, volgens mij kan je die meenemen naar nieuwe abbo, tenminste providers zijn verplicht om aan nummerbehoud te doen. Ik weet zeker of dit ook geld bij dezelfde provider

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
je kan ze vertrouwen heb het ook gedaan maar dan met telfort
75 voor de sim-kaart 25 bezorgkosten en later 405 op mijn rekening gekregen
gewoon doen

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Ik heb een pre-paid pak&bal gekocht met de Ericsson a2618s. Daar zit sim-lock op. Nu heb ik gebeld naar de helpdesk; en gevraagd of je je kunt aanmelden bij zo'n gratis telfort abonnement. Nu zeiden ze dat dat kan: tussen telfort pre-praid en abonnement switchen.

Dus ik meld me ook aan voor dat gesponserd abonnemnent van telfort ! :P

Kees Oomen.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Op maandag 19 maart 2001 20:15 schreef Hydrogen het volgende:

Over dat nummer, volgens mij kan je die meenemen naar nieuwe abbo, tenminste providers zijn verplicht om aan nummerbehoud te doen. Ik weet zeker of dit ook geld bij dezelfde provider
helaas niet, providers zijn verplicht om onderling aan nummerportatie te doen.
intern is dit lang nog niet altijd mogelijk helaas. :(

Verwijderd

Vind ik maar mooi achterlijk, ze kunnen het dus wel als het van andere providers is , maar intern lukt dit niet :?
en ik had ook gelezen dat het ongeveer 2 maanden ofzo duurt voordat je je tel dan terug hebt

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik had op 16 feb mijn Telfort abo bij GSMWeb afgesloten, tot nu toe nog geen geld terug ontvangen of een rekening van Telfort gehad.

Maar ja, de maand is net voorbij, en ik heb gehoord dat de eerste betaling over twee maanden gaat.

En die teruggave heeft 6 weken tijd nodig, dus.... Nog even wachten maar.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
huh??? ooo, zit het zooo...dus ik dacht je betaalt eenmalig 99,- (sim) + 25,- (verzendkosten) en that's it! en elke maand 150min..maar dus je krijgt het volle bedrag uitgekeerd, waarmee je vervolgens maandelijks je abogeld meebetaald..dus uiteindelijk gratis ja..

als dat zo is meteen afsluiten die hap!! >:) kan ik me nummer ook meteen terug eisen, lijkt me stug dat ze binnen een maandje mijn nummer aan een ander geven..

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-11 08:47

Bombonella

En als de Bom valt....

Op maandag 19 maart 2001 21:00 schreef Hydrogen het volgende:
Vind ik maar mooi achterlijk, ze kunnen het dus wel als het van andere providers is , maar intern lukt dit niet :?
en ik had ook gelezen dat het ongeveer 2 maanden ofzo duurt voordat je je tel dan terug hebt
Inderdaad wisten ze mij doodleuk te vertellen
dat de switch met behoud van nummer (Ben>Dutchtone) 5 tot 100 dagen in beslag zou kunnen nemen, kortom gemiddeld zo'n 2 maanden! |:(

Verwijderd

Topicstarter
wat doe je intussen?????? bellen met een nieuw nummer ofzo??

• Apronex
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10-2023
Op dinsdag 20 maart 2001 01:09 schreef ELTURKO het volgende:
huh??? ooo, zit het zooo...dus ik dacht je betaalt eenmalig 99,- (sim) + 25,- (verzendkosten) en that's it! en elke maand 150min..maar dus je krijgt het volle bedrag uitgekeerd, waarmee je vervolgens maandelijks je abogeld meebetaald..dus uiteindelijk gratis ja..

als dat zo is meteen afsluiten die hap!! >:) kan ik me nummer ook meteen terug eisen, lijkt me stug dat ze binnen een maandje mijn nummer aan een ander geven..
Ik had dat abo voor 49+25 gulden aangeschaft, ook via gsm.nl. Maar dat was in de afgelopen zomervakantie.
Ik denk dat je je oude nummer niet kunt behouden, dat lijkt me sterk.

Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-11 08:47

Bombonella

En als de Bom valt....

Op dinsdag 20 maart 2001 01:22 schreef ELTURKO het volgende:
wat doe je intussen?????? bellen met een nieuw nummer ofzo??
Balen als een stekker,
al mijn contacten op de hoogte brengen van mijn nieuwe nummer, want ik ga dit soort ellende liever uit de weg.
Ik hang al net iets te vaak met nitwitz van bedrijven aan de telefoon die voor je klaar zouden moeten staan maar als het er op aankomt roepen dat ze daar niets aan kunnen doen en dat ik maar een beetje geduld moet hebben :(

Verwijderd

Topicstarter
:(:(:( geen nummerbehoud dus, tja je kan niet alles wensen denk ik..ach, als ik maar geen hi prepay :r hoef te gebruiken meer waar ik nu mee opgezadeld bent :(

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ben zelf van telfort prepaid naar dutchtone abo gegaan met nummerbehoud en dit heeft nog geen 5 dagen geduurd, het kan dus ook sneller :)

oh ja, bij dutchtone krijg je als het lang duurt met die nummerportabiliteit een tijdelijk nummer en maximaal drie maanden abonnementskosten teruggestort, als je dit tijdelijke nummer niet gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
hehe, het wordt steeds beter :) ..ff helpdesk van BEN bellen hoe het zit..geen zin om ongeveer 20 mensen te bellen van hey ik heb een nieuw nummer
Pagina: 1