Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik moet / wil voor klanten een informatieve blog online gooien met filmpjes hoe ze
Exchange kunnen configureren op hun iOS, Android, WM, hoe ze moeten inloggen
vanaf huis op Citrix, hoe ze de spamfilter kunnen zien / checken / aanpassen en
nog meer van dat soort simpele 1,2,3 dingen (om een kleine impressie te geven).

Nu is me het 'opnemen' van de juiste beelden al wel gelukt (Camstudio will always
do the trick), alleen zit ik met een paar kleine vraagjes, aangezien ik het wel gewoon
professioneel wil doen (laten ogen).

- Hoe kan ik het beste (ingetikte) wachtwoorden afschermen in een videobeel/fragment?
- Welke achtergrond muziek zouden jullie doen achter een tutorial? Rustig? Ontspannen? Suggesties?
- Hoe kan ik dit het best in (laten?) spreken? Niet bij alles is gesproken tekst nodig, sommige dingen wel
- Welke software om mogelijk bepaalde delen te kunnen editten is handig voor mij? Pinnacle? Corel Video? WMM? (je raadt het al; I'm on Win OS)

Verder is alles redelijk gelukt, alleen zit ik een beetje met deze afwerkingsvraagjes
en hoop dat iemand goede suggesties heeft (en ik in dit deel van het forum goed zit :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

WMM zou je al kunnen gebruiken, al is die niet heel breed in de features. Ik gebruikte zelf veel Sony Vegas, het is per saldo maar waar je het makkelijkste mee kan werken.

Qua inspreken zijn er wat tutorials/howto's te vinden hoe je een simpele microfoon wat beter kan laten klinken (panty ervoor spannen bv), maar heb je een budget kan je wel wat groter gaan :P

Probeer er gewoon een paar uit, kijk en luister hoe het is, probeer wat anders en uiteindelijk kom je er wel :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 18:59:
- Hoe kan ik het beste (ingetikte) wachtwoorden afschermen in een videobeel/fragment?
Als die door de applicatie zélf al niet worden weergegeven als ***** of ●●●●●● (of equivalent) dan scherm je 't af met een blur/zwart balkje/pixelate :?
- Welke achtergrond muziek zouden jullie doen achter een tutorial? Rustig? Ontspannen? Suggesties?
Géén. Ik kom om iets te leren, niet om te zweven bij panfluitmuziek of te stuiteren op dikke housebeats.
- Hoe kan ik dit het best in (laten?) spreken? Niet bij alles is gesproken tekst nodig, sommige dingen wel
Er zijn zat (stem)acteurs/voiceovers die je voor een paar tientjes kunt inhuren (we hebben ervaring met Tanneke Hartzuiker, die heeft, wat ons betreft, een fijne stem en ze werkt echt d:)b mee, denkt mee, werkt snel, spreekt iets opnieuw in wanneer nodig en zonder morren of extra facturen, ze heeft 'r eigen studio etc. etc.).
- Welke software om mogelijk bepaalde delen te kunnen editten is handig voor mij? Pinnacle? Corel Video? WMM? (je raadt het al; I'm on Win OS)
Does it matter? Het gaat om wat jij fijn vindt werken, wat er binnen jouw budget past, wat er voldoet aan jouw eisen. Als je je gewenste resultaat met Windows Moviemaker krijgt who cares? Er is volop keuze met elk hun eigen voor/nadelen.

offtopic:
Zou je niet om de zoveel woorden
op enter willen drukken? Ons forum
kan prima zelf de tekstomloop
regelen ;) Het leest nogal irritant namelijk

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 15-07-2011 19:14 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij