Toon posts:

mah jongg - the real game

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of mijn topic hier helemaal op zijn plaats is maar ik ben op zoek naar
een alternatief voor een oud spel. Mijn moeder speelde graag mah jongg op de pc,
maar het spel dat ze vroeger speelde krijg ik niet meer aan de praat op windows 7.

Nu ben ik op zoek naar een alternatief voor onderstaand spel, aangezien er 2 soorten mah jongg bestaan (deze en die met het aanklikken van 2 dezelfde plaatjes) is het erg lastig iets te vinden.

Iemand enig idee voor een goed alternatief voor onderstaand spel wat wel op windows 7 draait?

http://www.mahjongg.com/progsales.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spekkie1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-09 20:08
Ik weet niet of je deze game nog ergens kan vinden, maar mijn moeder speelt nog vaak eGames Mahjongg Variety Pack 9. Hopelijk heb je er iets aan!

Linkje: http://www.amazon.com/Mah...wel-Case-Pc/dp/B0000C865V

[ Voor 24% gewijzigd door spekkie1994 op 15-07-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 17:37
Geen antwoord op de vraag, maar wellicht wel een oplossing voor het probleem.
Windows 95 or 3.#. Tested on all current windows versions (3.10, 3.11, 95, 95b, 98, 98SE, NT3.51, NT4, W2000, XP, Vista).
Compatibiliteitsmodus: Uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
paknaald schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:13:
Geen antwoord op de vraag, maar wellicht wel een oplossing voor het probleem.

[...]

Compatibiliteitsmodus: Uitleg
Heb ik al geprobeerd. Maar dat pakt hij ook niet. Zal zo even screenshot van de error maken.
spekkie1994 schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:13:
Ik weet niet of je deze game nog ergens kan vinden, maar mijn moeder speelt nog vaak eGames Mahjongg Variety Pack 9. Hopelijk heb je er iets aan!

Linkje: http://www.amazon.com/Mah...wel-Case-Pc/dp/B0000C865V
Dat is de dus verkeerde soort mah jongg.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:06

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zit dat niet standaard op Win7? ergens naast patience, purble place en dergelijke..;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:16:
Dat is de dus verkeerde soort mah jongg.
Nou, er staat dat ook 'MahJongg: Game of Four Winds' er bij zit, dat lijkt mij wel het goede spel.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zwippie schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:20:
[...]

Nou, er staat dat ook 'MahJongg: Game of Four Winds' er bij zit, dat lijkt mij wel het goede spel.
Oh sorry, ik keek naar de plaatjes en zag alleen maar van die zoekplaatjes. Ik zal even googlen of het de goede is.

EDIT: Lijkt de goede versie te zijn inderdaad. Dan ga ik hier achteraan. Bedankt! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 15:22:
[...]

Oh sorry, ik keek naar de plaatjes en zag alleen maar van die zoekplaatjes. Ik zal even googlen of het de goede is.

EDIT: Lijkt de goede versie te zijn inderdaad. Dan ga ik hier achteraan. Bedankt! _/-\o_
En anders gewoon een virtual machine installeren.
Pagina: 1