Zit nu een paar dagen met een vervelend probleem. Heb altijd mijn win7 gedraait op Admin (jaja is niet aan te raden, never nooit problemen hoor) en sinds ik HomeGroup netwerk sharing heb gebruikt zit ik een beetje klem. Mijn user account was op 1 of andere manier verandert in een HomeGroup/Admin account (in netplwiz). Dit viel me op omdat mijn pc niet meer automatisch ging inloggen bij het booten. Gekeken of 'Users must enter a password...' aan of uitgevinkt was maar dat mocht niks baten, bijde opties forceerde een password request bij het opstarten. Nu ik HomeGroup niet echt nodig heb had ik het uitgeschakeld, maar hierbij is mijn account en 2 andere (soort van hidden HomeGroup security accounts?) verdwenen in de lijst. Het enige wat ik zie is Guest-Guests.
Ik kan dus niet op de verstopte Admin account komen want ik heb nergens meer rechten voor. Mijn account staat nog wel tussen de rest bij Computer Management -> Local users and groups, daar heb ik 'Administrator' + 'Guest' + 'Kev' + 'UpdatusUser', die laatste is van nVidia update oid. Alle standaard tips op google werken dus niet om op Admin te komen, geen access...
Hoe kan ik mijn account in die lijst weer tevoorschijn toveren (want ik zit er nu ook op, ingelogged, hij bestaat dus wel
) zonder dat ik nog meer sloop?
Ik kan dus niet op de verstopte Admin account komen want ik heb nergens meer rechten voor. Mijn account staat nog wel tussen de rest bij Computer Management -> Local users and groups, daar heb ik 'Administrator' + 'Guest' + 'Kev' + 'UpdatusUser', die laatste is van nVidia update oid. Alle standaard tips op google werken dus niet om op Admin te komen, geen access...
Hoe kan ik mijn account in die lijst weer tevoorschijn toveren (want ik zit er nu ook op, ingelogged, hij bestaat dus wel