Toon posts:

welke hoofdtelefoon tot ong. 100 gulden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou hebben mijn huisgenoten flink last als ik mijn JBL boxen iets te hard aanzet, daarom dat ik van plan ben om een hoofdtelefoon te kopen, ik heb de search gebruikt maar daar kwam ik niet echt verder mee, omdat hoofdtelefoons van 350 gulden worden geadviseerd (Sennheiser of AKG). beetje teveel voor mij.
nou zou ik graag willen weten welke hoofdtelefoon tot ongeveer 100 is aan te raden? het liefst eentje met een volumeknop erop.

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

Verwijderd

Dat wordt ff sparen dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
effe zonder gein, niemand??

Verwijderd

Voor m'n computer gebruik ik meestal m'n Aiwa X815... geen flauw idee meer wat ie heeft gekost maar hij zal wel in de buurt van de 100 zitten. En hij heeft gewoon lekker groot bereik, kan loeihard & zit super comfortabel. Bovendien heeft ie een lekker lang snoer (3/4 meter ofzo) met zelfs nog een gouden plugje :)
Maar ik vraag me af of je hem wel zult vinden, want je komt hem nooit erges in een winkel tegen. En het is ook supermoeilijk om er op internet iets over te vinden...
Er staat een klein beetje over op: http://www.webswap.com/shelf/0/2365239/buy.html

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Die F350,- Sennheiser werd mij aangeraden HD 250 Liniear II. Toen ik hem ophad met mijn favoriete muziek was ik meteen verkocht. Vooral de het frequentiebereik. Hij kwam tot letterlijk 20Hz, en niet 20Hz gescheet, nee echt 20Hz drill, dat hoor je bijna niet maar voelen doe je het wel.

Maargoed, beetje offtopic, je wilt een goede koptelefoon voor F100,-.

-Sennheiser HD200 Master F119,-
Frequentiebereik bij laag niveau 12-22000, hoorbaar ongeveer 30-18000. Verder heb ik deze dichte koptelefoon heeft echt prima acoustische kwaliteit voor pc gebruik. Gouden vergullingen uitgesloten maar dat zegt lang niet alles.

En 1 advice, op goede koptelefoons zit meestal geen volumeknop. Hier de link naar de HD200 Master, goeie koptelefoons koop je uiteraard in een Hifi zaak, daar zijn ze nl. helemaal niet duurder en je kunt ze zelf beluisteren op muziek. Deze is meestal ook alleen in Hifi zaakjes te koop maar die zijn er zat. Hier de link: http://www.sennheiser.com/headphones/dynamic/hd200.htm

Verwijderd

Topicstarter
...bedankt allemaal... "Yokozuna", die sennheister HD 200 Master ziet er bovendien ook relaxed uit. ik denk dat ik deze week effe bij een zaak binnenloop om deze en nog een aantal uit te testen.... thanx...

Verwijderd

Topicstarter
...echt tering lekker geluidje man.... ben naar een aantal zaken geweest, waaronder dus ook een echte audio zaak en ik moet je zeggen; je krijgt waar je voor betaalt. ik heb geluisterd met verscheidene hoofdtelefoons, waaronder dus ook die Sennheiser hd200 voor 120 gulden en hij klinkt dus echt voor geen meter; blikkerig, bot, schraal. tenminste vergeleken met de AKG 401 waarvan ik nu de trotse eigenaar ben. ik heb er flink meer voor moeten betalen maar ik geniet er nu echt van.... fet geluid man. ik had ook kunnen kiezen voor de sennheiser die eenzelfde prijs had, maar persoonlijk vond ik de akg iets lekkerder zitten....

...one happy dude....

edit:
type fauten
Pagina: 1