Het probleem wat ik heb is dat ik een tabel heb met verschillende periodes waarin boekstuknummers staan met een debet en een credit getal. Nu wil ik graag per periode zien wat de waarde is van een reeks boekstuknummers. Ik heb als ik alles wil zien de volgende werkende query:
Nu zou ik eigenlijk willen hebben dat ik als resultaat krijg totaal1 van grootboekcode tussen 3000 en 3050 en totaal2 van grootboekcode tussen 3051 en 5000
Ik heb geprobeerd meerdere selects met een where statement te maken maar dan krijg ik niet de gewenste output.
code:
1
2
3
4
5
| SELECT Sum(((GRBPER.CREDITTOTAAL)-(GRBPER.DEBETTOTAAL))) AS 'TOTAAL', GRBPER.PERIODE FROM GRBPER WHERE (GRBPER.GROOTBOEKCODE Between '3000' And '5000') GROUP BY GRBPER.PERIODE ORDER BY GRBPER.PERIODE |
Nu zou ik eigenlijk willen hebben dat ik als resultaat krijg totaal1 van grootboekcode tussen 3000 en 3050 en totaal2 van grootboekcode tussen 3051 en 5000
Ik heb geprobeerd meerdere selects met een where statement te maken maar dan krijg ik niet de gewenste output.