• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Hallo,

Ik heb een kapotte laptop (moederbord/io board is stuk) DELL XPS 17 L702x liggen. (Sandy bridge). Nu ben ik aan het kijken wat ik met de 'restanten' van deze laptop kan doen.

Op dit moment richt ik mij op een micro atx / itx / mini-itx moederbord, maar ik kan heel weinig vinden. Het is volgens de intel website een socket 988.

Weten jullie waar ik dit kan kopen? Of raden jullie het mij af. Kan ik de processor / memory etc. beter verkopen / op reserve houden.

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou op zoek gaan naar een moederbordje voor die Dell van je. Via eBay (met name de Duitse) vaak prima te vinden voor nog schappelijke prijzen.

Of je zo'n socket op een reguliere formfactor tegenkomt is af te vragen, in de regel gebeurd dat maar heel weinig met mobiele sockets (je kunt er vast eentje tegen het lijf lopen, maar dat is waarschijnlijk erg kostbaar en niet de meest praktische oplossing).

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:30
Wat the fuck. Die laptop is zo goed als nieuw. Wat is er mis mee dat je geen garantie kan claimen :X

• marenk_vos
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-06-2023
Er is vocht in gekomen. Daarna was het einde verhaal. Ik heb hem gisteren los gehaald en precies op de plaats waar het moederbord en i/o board aan elkaar zitten, zit een hele mooie zwarte vlek.

Kortsluiting dus. Einde moederbod en i/o board.

Dell XPS 17 Intel i7 2630 Nvidia GT555 3Gb Hd1: OCZ Vertex 2 SSD 60 GB Hd2: 500Gb

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dan houdt het inderdaad op met garantie. Maar kan je verzekering niets voor je betekenen?