Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Android sync met outlook/exchange via bluetooth of usb

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb een vraag, een medewerker hier heeft een Android telefoon aangeschaft met versie 2.2.1

Nu krijg ik de vraag of ik de agenda en contact items van Outlook (die verbonden is met exchange) kan laten synchen met de android telefoon. Nu weet ik niet precies wat er mogelijk is allemaal, via bluetooth lijkt me de ideale oplossing, maar via usb vind ik ook prima.

Weet iemand wat voor app of instelling ik hiervoor het beste kan gebruiken?

Alvast bedankt.

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wat heb je zelf al geprobeerd? Waarom niet OTA via WiFi of UTRAN en wel omslachtig over bluetooth of USB?

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Kun je niet het beste via 'internet'/wifi synchroniseren?

Android ondersteund ActiveSync, wat ook door Exchange ondersteund wordt.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:18
Gewoon inderdaad via Activesync zijn mail & contacts & calendar laten syncen.
Veel simpeler dan USB/BT.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dat probeer krijg ik telkens de melding dat mijn server niet bereikbaar is. Welk adres zou ik dan moeten ingeven. Gewoon het adres om de webmail te benaderen toch?

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt!

Nu wil hij alleen nog dat de takenlijst ook mee wordt genomen...want die wordt blijkbaar standaard niet meegenomen

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-11 14:41
Er zit out-of-the-box toch geen task tool in Android? :)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt er inderdaad op van niet, zal wel een app voor zijn. Ben nog even aan het kijken, maar weet niet precies welke nu goed is.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Gebruik anders eerst eens de zoekfunctie hier rechts bovenin of Google, dit zijn echt helpdeskvragen die zeer eenvoudig zelf zijn op te lossen. In de topicstart mis ik ook informatie over wat je zelf al hebt geprobeerd, toesteltype etc. Eerst zelf zoeken, gebruikershandleiding lezen en bij problemen kun je altijd nog een topic openen. Hier gaat een slotje op.

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 15-07-2011 11:24 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.