Toon posts:

Muis trekt strepen win onleesbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na verloop van tijd trekt me muis strepen over mijn scherm en worden alle letters gescrambled. het kan ook soms dat ineens me hele scherm gestreept word en onlees baar.
soms loopt hij dan ook vast. Voor mijn specs zie hier onder... heb echt geen idee heel mischien me soundcard ofzo die conflicteert
pleaze help....

Verwijderd

Topicstarter
iemand??? please want het werkt allemaal kut hier ofwel niet....

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 17:10

Klippy

Still Game

Da's wazig ja, heeft volgens mij wat met je Dual monitor opstelleing te maken. Goeie Matrix drivers :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

De keren dat ik dit had, lag het aan een slechte beeldschermdriver... probeer eens wat andere drivers zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
dit zijn de nieuwste matrox drivers met die nieuwe features enzo maar is er dan nog iemand die hier ook problemen mee heeft?

Verwijderd

Ik heb het ook met de nieuwste drivers op Windows 2000.

Verwijderd

Ja, dit heb ik ook wel eens (onder W2K). De laatste tijd alleen niet meer. MIschien wel omdat ik ACPI heb uitgezet?

Verwijderd

Topicstarter
Houd dat in korenwolf dat jij die problemen niet hebt?

• WhiteAss
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-08 00:20
dan geef je hem verkeerd te eten en schijt hij je hele beeld vol :P

• MadRacer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2019
Op dinsdag 20 maart 2001 16:34 schreef korenwolf het volgende:
Ik heb het ook met de nieuwste drivers op Windows 2000.
Dat wil dus zeggen dat ie de problemen ook heeft Fuyungcow. Ook wil ik je even benadrukken dat de nieuwste drivers lang niet altijd de besten zijn ;) Dus probeer een iets oudere versie ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
kewl lees het net nog een keer was denk al laat jah want ik lees inderdaad nu de zin goed. en zie het jah ga de oudere proberen tnx iedereen als het niet werkt dan horen jullie het wel....( owja die van de grap van te eten geven : Toppie :0 :)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op woensdag 21 maart 2001 20:00 schreef fuyungcow het volgende:
kewl lees het net nog een keer was denk al laat jah want ik lees inderdaad nu de zin goed. en zie het jah ga de oudere proberen tnx iedereen als het niet werkt dan horen jullie het wel....( owja die van de grap van te eten geven : Toppie :0 :)
Als dit niet lukt effe AGP op 2X zetten, ik had precies hetzelfde probleem met mijn G450.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Smurff
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
had het zelfde met win2k adv srv.

Oudere drivers geinstalleerd en weg is het
Pagina: 1