Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hello,

Ik heb onlangs lkr zitten kanoen, en toen was ik dus lkr slim vergeten mijn htc desire weg te leggen.
Nou doet die het dus niet meer, ik heb heb hem al goed gedroogd en batterij vervangen maar hij laad nog steeds niet op. rare is als je een volle batterij erin doet doet die het gewoon perfect, maar hij wil niet opladen.
weet iemand toevallig hier wat er aan de hand is?

bvd
gerrit,

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verbindt hij nog wel lkr via usb met de pc?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op dit forum! :)

Weet je zeker dat je oplader niet defect is?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
weet iemand toevallig hier wat er aan de hand is?
Hij is kapot. Wat heb je verder zelf al geprobeerd, bv fabrieksreset of een accu recalibratie?

En schrijf svp normaal Nederlands ipv msn-taal.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen de achterkant eraf gehaald hem hem gedroogd, daarna een week zo gelaten en toen een nieuwe batterij er in gezet, en die batterij was dus nieuw en hij deed het goed en je zag het laad knopje (oranje) branden maar na 4/5 uurtjes viel die dus uit (batterij leeg)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:00
Geen corrosie op sommige batterij contactjes?

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:35:
Geen corrosie op sommige batterij contactjes?
nee, maar het stickertje is wel rood gekleurd. maar met een volle batterij doet die het dus goed ,alleen laad die niet op.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:22
Zo te horen is het laadcircuit defect... weinig aan te doen vrees ik.

Verwijderd

Topicstarter
Jimster schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:41:
Zo te horen is het laadcircuit defect... weinig aan te doen vrees ik.
weinig als in? ook geen poging om hem zelf helemaal te strippen en alles goed grondig schoon te maken en dan weer proberen of?

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26
misschien is zoiets iets voor je. Daarmee laadt je je batterij apart op, waarna je hem in je desire kan gebruiken.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:44:
[...]
weinig als in? ook geen poging om hem zelf helemaal te strippen en alles goed grondig schoon te maken en dan weer proberen of?
Als je dit schematisch/geordend/etc doet en hem weer in elkaar zet zoals hij was dan kan dit nooit kwaad...Maar dit laadcircuit is wel lastig

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Topicstarter
StarC schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:46:
misschien is zoiets iets voor je. Daarmee laadt je je batterij apart op, waarna je hem in je desire kan gebruiken.
bedankt man, ik ga hem strippen en dan weer proberen, mocht het niet lukken dan maar indd met een dock

bedankt,
Pagina: 1