Beste mede tweakers,
Ik wil voor een project SMS-notificaties ondersteunen.
Wetend dat je in nederland niet via de providers SMS-gateway kan mailen.
Dus moet je een betaalde SMS-gateway gebruiken, ik vind alleen dat je 10 * teveel betaalt.
Als ik naar andere landen kijk met o.a Verizon SMS-Gateway (slecht voorbeeld) is het gewoon niet eerlijk.
Wat ik dus wil doen is:
-Een telefoon aanschaffen lekker goedkoop, moet alleen maar sms kunnen versturen.
-Deze telefoon koppelen aan mijn PC.
-Bepaalde software gebruiken om SMS te versturen naar de ontvangers.
-Deze SMSjes gewoon goedkoop voor 1 cent per stuks bij een provider fixen.
Mijn probleem is de software voor de koppeling van een mobiel aan de pc,
ik heb hier natuurlijk voor gegoogled.
Op android lukt dit mij wel, ik ga alleen geen android toestel aanschaffen om dan maanden lang aan mijn server te liggen die ik niet gebruik dan voor een project. of hij moet erg erg goedkoop zijn.
Ik heb het dus over 'een toestel' die kan smsen, goedkoop is en waarvoor software te vinden is.
Ik wil die software wel kunnen aansturen.
Dat is ook een belangrijk punt het aansturen van de software, want mijn oude samsung nu paar tientjes, had de software ervoor. Alleen ik wil het kunnen besturen.
Iemand tips? Hoe ik hiervoor software zou kunnen aanpassen creeren en welke telefoon?
Dit is voor een ProfielWerkstuk, dus ik zo hulp erg op prijs stellen.
mvg,
Hermen Otter
Ik wil voor een project SMS-notificaties ondersteunen.
Wetend dat je in nederland niet via de providers SMS-gateway kan mailen.
Dus moet je een betaalde SMS-gateway gebruiken, ik vind alleen dat je 10 * teveel betaalt.
Als ik naar andere landen kijk met o.a Verizon SMS-Gateway (slecht voorbeeld) is het gewoon niet eerlijk.
Wat ik dus wil doen is:
-Een telefoon aanschaffen lekker goedkoop, moet alleen maar sms kunnen versturen.
-Deze telefoon koppelen aan mijn PC.
-Bepaalde software gebruiken om SMS te versturen naar de ontvangers.
-Deze SMSjes gewoon goedkoop voor 1 cent per stuks bij een provider fixen.
Mijn probleem is de software voor de koppeling van een mobiel aan de pc,
ik heb hier natuurlijk voor gegoogled.
Op android lukt dit mij wel, ik ga alleen geen android toestel aanschaffen om dan maanden lang aan mijn server te liggen die ik niet gebruik dan voor een project. of hij moet erg erg goedkoop zijn.
Ik heb het dus over 'een toestel' die kan smsen, goedkoop is en waarvoor software te vinden is.
Ik wil die software wel kunnen aansturen.
Dat is ook een belangrijk punt het aansturen van de software, want mijn oude samsung nu paar tientjes, had de software ervoor. Alleen ik wil het kunnen besturen.
Iemand tips? Hoe ik hiervoor software zou kunnen aanpassen creeren en welke telefoon?
Dit is voor een ProfielWerkstuk, dus ik zo hulp erg op prijs stellen.
mvg,
Hermen Otter