Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpkid
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-12-2021
Als ik rondkijk voor een goeie smartphone onder de 300 euro kom ik uit op de oudere htc desire. Is het nu eig slim om die nu te kopen?

Ik zou zeggen ja want hij is al enorm in prijs gezakt. Of nee omdat er 2.2 opstaat en misschien al wat verouderd is. Wat vinden jullie? Is het wijs om zp'n "ouder" toestel te kopen?

Het gaat over deze phone btw pricewatch: HTC Desire Bruin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:23
Dit is een keus die je zelf moet maken.
Het nadeel van de 1e desire is het wat beperkte interne geheugen. Niet alle apps kunnen op de sd kaart
gezet worden. en als je geheugen vol raakt moet je eerst weer wat wissen voordat je weer wat anders kan installeren.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan natuurlijk altijd een custom rom op de Desire zetten om de nieuwste Android versie te krijgen. Echter kan het interne geheugen inderdaad een probleem vormen, er is vaak te weinig ruimte om veel applicaties te installeren, wat dat betreft geen fijn toestel. Daarnaast zijn de Incredible S en de Desire HD niet heel veel duurder maar wel beter qua specs. Eventueel kijken naar de Meizu M9?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:39
Met alle reviews die je al gelezen hebt kun je toch wel een keuze maken of niet?
offtopic:
Over smaak en gevoel kan niemand je een antwoord geven, dus daar moet je geen topic voor openen.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpkid
Tsurany schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:56:
Je kan natuurlijk altijd een custom rom op de Desire zetten om de nieuwste Android versie te krijgen. Echter kan het interne geheugen inderdaad een probleem vormen, er is vaak te weinig ruimte om veel applicaties te installeren, wat dat betreft geen fijn toestel. Daarnaast zijn de Incredible S en de Desire HD niet heel veel duurder maar wel beter qua specs. Eventueel kijken naar de Meizu M9?
bwa 100 euro voor iets meer geheugen vind ik wel duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Ik heb een Desire met Cyanogenmod rom en ik heb geen last van tekort aan interne geheugen. Voorheen had ik dat wel maar zolang je een goede rom hebt is het echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Snellere processor, meer werkgeheugen, groter scherm en betere camera. Het is meer dan alleen de interne opslag.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Die keus moet je toch echt zelf maken. Waarom wil je een ander toestel en wat wil je er minstens mee kunnen.

Ken nog genoeg mensen die bijv. alleen bellen met hun mobiel, en dan is het sowieso een prima keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:27
Plus nog deze maand wordt de Desire officieel voorzien van Android 2.3.3 (tenminste waarschijnlijk 2.3.3 en niet 2.3.4). Dat maakt het nog steeds een interessant toestel wat mij betreft, zeker voor die prijscategorie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpkid
Sleehond schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 21:14:
Plus nog deze maand wordt de Desire officieel voorzien van Android 2.3.3 (tenminste waarschijnlijk 2.3.3 en niet 2.3.4). Dat maakt het nog steeds een interessant toestel wat mij betreft, zeker voor die prijscategorie!
Is deze update voor de oude(waarnaar ik gelinkt heb) of nieuwe desire?

[ Voor 3% gewijzigd door phpkid op 14-07-2011 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02:02

Hupske

AFCA

Als je niet persé een nieuwe telefoon wilt kun je ook even hier in V&A kijken naar een leuke 2e hands. Die wat meer te bieden hebben als een desire nieuw.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

realiseer wel dat de desire (zoals zonet al gezegd) verschrikkelijk weinig intern geheugen heeft. Daarnaast is de camera ook ronduit waardeloos (zoals op de meeste htc's). Als je een beetje om je heen kijkt (lees marktplaats) kun je vaak voor 300 euro een gloednieuwe xperia arc op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Of iets slim is om te kopen is puur een eigen keuze. We verwachten van Tweakers dat zij dat zelf kunnen bepalen. We verwachten, zoals je in Het algemeen beleid kan lezen, eigen inzet en initiatief, en omdat het hieraan ontbreekt gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.