[...] in quotes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Misschien niet zo'n heel interessant punt maar ik erger me nogal aan het stukje [...] bij quotes. Zeker in het geval van kleine quotes neemt het soms de helft van de ruimte in zonder dat het echt wat toevoegt. Ik haal het zelf altijd weg maar dat is ook zo'n gedoe. Bovendien doen anderen dat weinig waardoor het echt aardig ruimte inneemt. Op een desktop niet erg, behalve dat het er naar mijn mening slordig uit ziet, maar op een mobiele versie is het best vervelend.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
[...] geeft aan dat er ín de quote ook al iets werd gequote, dus het heeft zeker wel nut. Ik zou het dus ook niet weg willen hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Topicstarter
Ah dat is mij nooit opgevallen. Misschien dan dat die enters dan ingekort kunnen worden? Want er komen na dat stuk ook een aantal enters, neemt het meeste ruimte in.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

De met 3 puntjes (wat aangeeft dat er al een quote is geweest) vind ik juist wel handig. Dan weet je als je de hele post wil lezen, de terug moet. Die heeft dus weldegenlijk nut.

Zelf als ik iemand wil quoten, maar niet de hele posting wil gebruiken, haal ik het overtollige eruit, en zet ik daar [..] (2 puntjes) voor in de plaats.

Het gebruik ervan kan je dus juist nuttige informatie halen (als: er mist nog wat uit het oorspronkelijke bericht).

Deze request geef ik dan een Google Min :P

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsurany schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:22:
Ah dat is mij nooit opgevallen. Misschien dan dat die enters dan ingekort kunnen worden? Want er komen na dat stuk ook een aantal enters, neemt het meeste ruimte in.
Het aantal enters komt overeen met hoeveel enters de persoon die geciteerd werd zelf heeft gebruikt in zijn post na de quote voor zover ik weet. Zou op zich redelijk makkelijk terug te brengen moeten zijn naar een dubbele enter, maar minder dan dat zou ik niet doen omdat het niet uitziet. Ik haal zelf overigens meestal de [...] weg. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:00
Het zou natuurlijk helemaal tof zijn als onder de [...] een linkje zit naar de post met de inhoud die vervangen is door [...] :p

Zo dus:

NMe schreef op maandag 18 juli 2011 @ 01:09:
[...]

Het aantal enters komt overeen met hoeveel enters de persoon die geciteerd werd zelf heeft gebruikt in zijn post na de quote voor zover ik weet. Zou op zich redelijk makkelijk terug te brengen moeten zijn naar een dubbele enter, maar minder dan dat zou ik niet doen omdat het niet uitziet. Ik haal zelf overigens meestal de [...] weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zou inderdaad heel nice zijn. :D

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat levert imo weer onnodige clutter op in de editor. Of ben ik de enige met die mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Voor die [...] een linkje geven loopt al een topic: \[Forum/Feat] Link naar quote in quote :9

En de clutter zou zijn een 'extra' [message=$message_id,noline][...][/]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Pagina: 1