Hej allemaal, ik zit dus met dit probleem.
Ik heb een nieuwe kast gemaakt, en daar wil ik de printer(usb, geen netwerk kaart) inzetten, maar de enige aansluiting die daar is is een rj45 kabel, nu wil ik hierop 2 computers aansluiten die verbonden zijn met het zelfde netwerk als de rj45 kabel in de kast.
zou ik dit kunnen doen met dit apparaatje?
Sharkoon USB LAN Port 100
De printer aansluiten aan een computer (via usb) en sharen met de andere kan niet, om 2 redenen
Afstand printer tot computer is te lang, dus het signaal zou niet overkomen.
Ee ene computer moet kunnen printen zonder dat de andere aan staat.
Ik heb al gegoogled, maar daarvan ben ik niet zeker of dat apparaatje werkt.
Als het niet kan met dat apparaatje, wat zou dan een andere oplossing zijn? (aansluiten op de router kan ook niet, die heeft geen usb poort en staat te ver weg van de kast)
Ik heb een nieuwe kast gemaakt, en daar wil ik de printer(usb, geen netwerk kaart) inzetten, maar de enige aansluiting die daar is is een rj45 kabel, nu wil ik hierop 2 computers aansluiten die verbonden zijn met het zelfde netwerk als de rj45 kabel in de kast.
zou ik dit kunnen doen met dit apparaatje?
Sharkoon USB LAN Port 100
De printer aansluiten aan een computer (via usb) en sharen met de andere kan niet, om 2 redenen
Afstand printer tot computer is te lang, dus het signaal zou niet overkomen.
Ee ene computer moet kunnen printen zonder dat de andere aan staat.
Ik heb al gegoogled, maar daarvan ben ik niet zeker of dat apparaatje werkt.
Als het niet kan met dat apparaatje, wat zou dan een andere oplossing zijn? (aansluiten op de router kan ook niet, die heeft geen usb poort en staat te ver weg van de kast)
[ Voor 4% gewijzigd door Bas_Pierik op 14-07-2011 17:37 ]