Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bureaubladicoontjes terughalen

Pagina: 1
Acties:

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:46
Ik heb zojuist mijn 500 GB HD(windows + documenten en fotoschijf) gecloond naar mijn 1 TB HD(waar mijn games en downloads opstonden) omdat er 2 reallocated event counts en bad sectors waren op de eerste schijf en ik soms schijfcontrole kreeg bij het opstarten van de pc.

Daarvoor moest ik eventjes alles wat op die TB schijf stond verplaatsen naar de 2 TB waardoor de games geen pad meer hadden(Stond niets meer op E schijf) en na het klonen en alles weer terug te kopieeren(1 TB opnieuw gepartitioneerd met driveletters zoals die stonden) komen de icoontjes nog niet terug(dus ook niet onder start enzo), maar de games werken uiteraard wel.

Is er een manier dat deze icoontjes allemaal automatisch terugkeren of zal ik ze handmatig moeten terugzetten?

edit: rebooten helpt ook niet.

http://specs.tweak.to/16567

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Normaliter als je cloned, dan worden ook de bestanden (snelkoppelingen zijn .lnk bestanden) ook gekopieerd. Als die weg zijn van je bureaublad, dan moet je ze zelf handmatig aanmaken.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
Misschien een open deur maar kijk ook eens bij beeld > bureaubladpictogrammen weergeven zal niet de eerste keer zijn dat die instelling om springt

[ Voor 25% gewijzigd door Helmet op 14-07-2011 17:21 ]

Icons are overrated

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:46
Hmm, ik moest inderdaad onder mapopties - weergave op altijd pictogrammen weerven, nooit miniaturen klikken. Toen waren ze terug. Weer iets bijgeleerd dus :9

Bij klonen zou je inderdaad verwachten dat alles gekopieerd wordt, maar ik had eerst de games verwijderd(verplaatst naar andere schijf dus) omdat ik die ene schijf wilde herpartitioneren en dus toen waren ze al weg de snelkoppelingen.

Maar het is opgelost met die mapopties :)

http://specs.tweak.to/16567

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

7(8)7

door 't verplaatsen van bestanden worden je snelkoppelingen niet verwijderd :)

Gelukkig is het opgelost!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.