Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Verwijderd
Edit: Great minds..
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Dat heb ik juist bewust niet gedaan, omdat je bij eventuele fraude aanzienlijk lastiger zit om je geld terug te krijgen.maratropa schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:57:
Je kunt paypal gewoon aan je bankrekening linken, geen CC nodig..
Jammer dat ouderwets zelf overmaken niet meer mogelijk is.
U kunt geld van uw bankrekening aan uw PayPal-rekening toevoegen. Deze overboeking neemt enkele werkdagen in beslag. Zodra uw overboekingen zijn toegevoegd aan uw PayPal-rekening, kunt u betalingen verrichten vanuit uw rekening en ervan verzekerd zijn dat het vereiste bedrag direct beschikbaar is.
[ Voor 104% gewijzigd door Nielson op 14-07-2011 17:09 ]
[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 17:12 ]
Verwijderd
Je hebt dan een rekening bij paypal, zoals je bij je andere bank hebt. Wat je bijv. bij een conflict terugkrijgt, komt dan op de paypal rekening te staan, waarvan je het zou kunnen terugboeken naar je normale bank. Je zal wel eerst geld moeten overboeken naar paypal, gaat niet realtime van jouw normale bank via pp naar verkoper.Biersteker schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:01:
Maak je dan tegoed over naar je paypal account met ideal, of staat je rekeningnummer daar dan als tegenrekening of zo?
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Dat is dus in feite een prepaid CC. Maar de TS schijnt creditcards in het algemeen eng te vinden
[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 17:13 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik had het geld binnen 2 dagen op mijn Paypal account staan na het initieren van de transactie.
[ Voor 14% gewijzigd door coyote1980 op 14-07-2011 17:39 ]
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Tsja heb niet veel op met het principe creditcard. Als ik een ideal overboeking zou kunnen doen, naar een bedrijf dat voor mij dat weer geld op een credit/debetcard zet. Ben ik toch een stuk blijer.fsfikke schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:11:
[...]
Dat is dus in feite een prepaid CC. Maar de TS schijnt creditcards in het algemeen eng te vinden
Je kan via Mijn ING bv gewoon storneren hoor, PayPal doet een automatische incasso. Je klikt op terugdraaien en je hebt de volgende dag gegarandeerd het geld op je rekening staan. Dat is vele malen makkelijk dan een creditcard. Ik heb juist mijn creditcard eraf gehaald en alleen via bank gedaan.Cartman! schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:44:
Bij fraude lijkt een CC me juist makkelijker. Gewoon je CC-bedrijf opbellen en zeggen dat ze het moeten terugdraaien, klaar. Als je dat bij PayPal moet doen is een stuk meer gedoe want dan mag de tegenpartij nog een keer roepen dat ze het verstuurd hebben (of wat dan ook) en dan ligt de bal weer bij jou.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
De makkelijkste oplossing is natuurlijk Shift+Insert gebruikenBiersteker schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:55:
Medetweakers,
Ik zit met een probleem, met me laptop, er mist een toets. Ik had gezien dat ik de losse toets (De V, dus Ctrl-Ven zit er niet meer in) kon bestellen bij laptopkeys.com met PayPal, en met creditcard. Alleen omdat ik echt geen behoefte heb aan een creditcard, vroeg ik me af hoe de tweakers hier ermee om gaan.
Prepaid creditcard? Paypal en ideal?(Werkt dit nou al eens een keer).
Kom niet helemaal uit de beste oplossing.
Je account ben je niet direct kwijt volgens mij, maar het feest dat PayPal vooruit betaalt, is dan wel voorbij. Transacties lopen vanaf dat moment op de eCheck manier, wat 6-8 dagen kost.tdw schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:47:
In beide gevallen ben je natuurlijk wel je PayPal account kwijt. Je hebt dan immers een schuld bij ze open staan van het bedrag dat je hebt gestorneerd.
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Ieder mag die keuze voor zich natuurlijk maken. Ik kan ook zeggen dat ik weinig op heb met het principe paraplu's, dan wordt je op een dag als vandaag toch wel nat. Maar daar kies je dan ook voorBiersteker schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:55:
[...]
Tsja heb niet veel op met het principe creditcard. Als ik een ideal overboeking zou kunnen doen, naar een bedrijf dat voor mij dat weer geld op een credit/debetcard zet. Ben ik toch een stuk blijer.
"Hallo, wij zijn van Bertus en De Vries deurwaarders, wij kwamen uw schuld bij PayPal incasseren."Megamind schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:57:
Je kan via Mijn ING bv gewoon storneren hoor,
Wegsturen kan natuurlijk altijd, maar of je überhaupt zin hebt ze aan je deur te krijgen? Overmaken is vrij vlot geregeld tegenwoordig, en dan is het een kwestie van "wat niet op PayPal staat kan ook niet door een ander worden uitgegeven"...
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Je kan geld overboeken naar paypal met een accountcode die je in moet typen bij opmerkingen.
Je kan je rekening koppelen met je paypal
En je kan bijvoorbeeld moneybookers als externe CC partij kiezen.
Kijk het gaat over een toetsje van 4 dollar met 4 dollar verzendkosten. Stuk beter dan een tobo van 50E bij replacedirect, het is maar 1 toetsje namelijk. Maar is er niet een manier dat ik het overmaak met ideal?
Ik snap niet waarom je niet gewoon een prepaid creditcard koopt van een tientje. Kan gewoon in een winkel met contact geld, welk scenario kan jij bedenken waarbij je meer kwijt kan raken door fraude/oplichting dan die €10? Als je bij die winkel met iDeal kan betalen kan je net zo goed opgelicht worden en dan zie je het geld zeker niet meer terug. Bij een normale creditcard ben je daar nog tegen verzekert. Met iDeal zal je nooit je geld terugkrijgen bij oplichting.
Zoeken bij Google naar 'prepaid creditcard'
[ Voor 63% gewijzigd door fsfikke op 15-07-2011 01:44 ]
Wat al gezegd werd: dan moet jij ineens zelf met PayPal dingen gaan uitzoeken want PayPal heeft de andere partij al betaald en die gaan het dan op een andere manier op jou verhalen. Anders regelt de CC-maatschappij dat lekker voor je, veel makkelijkerMegamind schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:57:
[...]
Je kan via Mijn ING bv gewoon storneren hoor, PayPal doet een automatische incasso. Je klikt op terugdraaien en je hebt de volgende dag gegarandeerd het geld op je rekening staan. Dat is vele malen makkelijk dan een creditcard. Ik heb juist mijn creditcard eraf gehaald en alleen via bank gedaan.