Er was tot mijn verbazing nog steeds geen topic over dit spel, terwijl het IMO toch een best vermakelijk spel is. In ieder geval verrassend beter dan ik gedacht had ! | ||
Acht maanden geleden kreeg Point Man en het F.E.A.R. team de opdracht om een geheimzinnige man uit te schakelen. Het doelwit had de leiding over een bataljon telepathisch, gestuurde supersoldaten genomen in het Armacham onderzoekscentrum in de Amerikaanse stad Fairport. Tijdens de missie werd duidelijk dat de man niet alleen werkte. De personen die Point Man moest elimineren, waren zijn telekinetische, kannibalistische broer, Paxton Fettel, en zijn getormenteerde, psychopathische moeder Alma – beide resultaten van de perverse experimenten van Armacham. Ondanks deze schokkende onthulling, besloot Point Man om zijn missie voort te zetten. In een alles-of-niets poging om Alma en Paxton Fettel te stoppen, zette het F.E.A.R. team een opeenvolging van explosies in gang. Het ogenschijnlijke doel werd bereikt, maar het had een zware tol geëist. De stad was in één grote puinhoop veranderd en ook het F.E.A.R. team kwam er niet ongeschonden uit. In de maanden die volgden na de zware ontploffing, werd duidelijk dat Alma’s psychopathische invloed nog steeds aanwezig is in Auburn. Erger nog, haar paranormale krachten nemen toe en verplaatsen zich naar de realiteit. Haar agonie is voelbaar doorheen de stad, terwijl ze gehoor geeft aan de overlevingsdrang van haar bloedlijn en haar familie opnieuw tracht samen te brengen. De veiligheidstroepen van Armacham proberen de zichtbare bewijsmiddelen hiervan te verwijderen, terwijl het overgebleven F.E.A.R. team zijn missie voortzet om Alma te stoppen. Nu zijn gezagvoerders zijn weggevallen en Point Man zijn eigen weg bepaalt, waar ligt zijn loyaliteit? Bij zijn broer Paxton Fettel, uit de dood herrezen, niet wetende wat zijn agenda is en die niet van Point Man’s zijde wilt wijken. Bij zijn zwangere moeder Alma en haar beangstigende, maar intense paranormale bestaan. Of bij het overgebleven F.E.A.R. team, dat vastberaden is om de wereld te redden, ook al moet het de enige bloedlijn vernietigen die Point Man nog heeft. | ||
Minimum System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+ * RAM: 2 GB * HDD: 10 GB free disk space * Graphics: 512 MB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 9.0c Recommended System Requirements * OS: Windows XP, Vista or Windows 7 * CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz * RAM: 4 GB * HDD: 10 GB free disk space * Graphics: 1 GB Graphics Memory * Sound Card: DirectX 9 Compatible * DirectX: Version 11 Supported Graphics Cards: Minimum – nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 3850 Recommended – nVidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5750 | ||
** IK BEN DRUK MET DE TS BEZIG, IS NOG LANG NIET KLAAR ! DE TABEL HEB IK "GELEEND" VAN HET FAR CRY 2 TOPIC EN NAAR EIGEN SMAAK AANGEPAST **
[ Voor 163% gewijzigd door JediUberknaft op 15-07-2011 21:03 ]