Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://oi53.tinypic.com/5b7aix.jpg

Er was tot mijn verbazing nog steeds geen topic over dit spel, terwijl het IMO toch een best vermakelijk spel is. In ieder geval verrassend beter dan ik gedacht had !

Acht maanden geleden kreeg Point Man en het F.E.A.R. team de opdracht om een geheimzinnige man uit te schakelen. Het doelwit had de leiding over een bataljon telepathisch, gestuurde supersoldaten genomen in het Armacham onderzoekscentrum in de Amerikaanse stad Fairport. Tijdens de missie werd duidelijk dat de man niet alleen werkte. De personen die Point Man moest elimineren, waren zijn telekinetische, kannibalistische broer, Paxton Fettel, en zijn getormenteerde, psychopathische moeder Alma – beide resultaten van de perverse experimenten van Armacham. Ondanks deze schokkende onthulling, besloot Point Man om zijn missie voort te zetten. In een alles-of-niets poging om Alma en Paxton Fettel te stoppen, zette het F.E.A.R. team een opeenvolging van explosies in gang. Het ogenschijnlijke doel werd bereikt, maar het had een zware tol geëist. De stad was in één grote puinhoop veranderd en ook het F.E.A.R. team kwam er niet ongeschonden uit.

In de maanden die volgden na de zware ontploffing, werd duidelijk dat Alma’s psychopathische invloed nog steeds aanwezig is in Auburn. Erger nog, haar paranormale krachten nemen toe en verplaatsen zich naar de realiteit. Haar agonie is voelbaar doorheen de stad, terwijl ze gehoor geeft aan de overlevingsdrang van haar bloedlijn en haar familie opnieuw tracht samen te brengen. De veiligheidstroepen van Armacham proberen de zichtbare bewijsmiddelen hiervan te verwijderen, terwijl het overgebleven F.E.A.R. team zijn missie voortzet om Alma te stoppen.

Nu zijn gezagvoerders zijn weggevallen en Point Man zijn eigen weg bepaalt, waar ligt zijn loyaliteit? Bij zijn broer Paxton Fettel, uit de dood herrezen, niet wetende wat zijn agenda is en die niet van Point Man’s zijde wilt wijken. Bij zijn zwangere moeder Alma en haar beangstigende, maar intense paranormale bestaan. Of bij het overgebleven F.E.A.R. team, dat vastberaden is om de wereld te redden, ook al moet het de enige bloedlijn vernietigen die Point Man nog heeft.

Minimum System Requirements

* CPU: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+
* RAM: 2 GB
* HDD: 10 GB free disk space
* Graphics: 512 MB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 9.0c

Recommended System Requirements

* CPU: Intel Core 2 Quad @ 2.66 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz
* RAM: 4 GB
* HDD: 10 GB free disk space
* Graphics: 1 GB Graphics Memory
* Sound Card: DirectX 9 Compatible
* DirectX: Version 11

Supported Graphics Cards:
Minimum – nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 3850

Recommended – nVidia GeForce GTS 450 / ATI Radeon HD 5750

** IK BEN DRUK MET DE TS BEZIG, IS NOG LANG NIET KLAAR ! DE TABEL HEB IK "GELEEND" VAN HET FAR CRY 2 TOPIC EN NAAR EIGEN SMAAK AANGEPAST **

[ Voor 163% gewijzigd door JediUberknaft op 15-07-2011 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

deze game even coop gespeeld.
Het was meer competitief dan samenspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Heb hem speciaal voor coop gekocht via ebay (2 stuks voor 30 euro inclusief verz.kosten) dus hoop dat hij leuk is. Maar leg eens uit, hoe bedoel je dat competief dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

We wilden meer punten hebben dan de ander. Dus gingen we voor zo veel mogelijk kills voor ons eigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoeSWoeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-05 10:13
Zeer vermakelijk spel! Bij mij en mijn maatje is het ook alleen maar rushen als we coop spelen. We sharen wel steeds de psychic link.. Het lijkt wel alsof Paxton meer keuze heeft om punten te verdienen.

Heel intensief spel, maar een beetje makkelijk op Fearless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-06 22:21
Ben gister ook begonnen aan dit spel. Een leuke game in co-op. Alleen inderdaad een beetje simpel op Fearless, iig de eerste 2 levels.
MP heb ik nog niet gedaan, maar die gamemodes klonken wel leuk in de reviews.

overigens ben ik de trotse bezitter van een Xbox360 collectors editon. Hoewel ik een fan ben van de franchise was ik niet van plan de collectors te kopen (maar gewoon de normale editie) mede doordat deel 2 imo behoorlijk tegen viel. Maar dankzij een prijsvraag van Fok! heb ik m toch liggen :P
Zit een figure van zwangere elma, een strip en een t-shirt bij. Daarnaast ook een in-game wapen (ik neem aan voor de MP) en de game zit in een leuk metalen hoesje.

Wel leuk, maar de 80 euro die er op budgetgaming voor staat zou ik er niet voor over hebben :P

[ Voor 56% gewijzigd door KingKoning op 20-07-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Ok, cool. 1 deze dgn ga ik voor het eerst coop doen met maat van me dus ben benieuwd. De TS heb ik nog geen tijd voor gehad om hem uit te breiden verder, maar zal dat snel doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Vanavond voor het eerst coop gedaan met maat van me en ik moet zeggen dat t supercool is ! Echt deze game heeft mij absoluut aangenaam verrast hoor !! Echt kicke gewoon, heb me super (en mijn maat ook) vermaakt zo het eerste uurtje coop !! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Zo te zien, spelen maar weinig tweakers deze game ? Terwijl hij toch echt wel vermakelijk is! zeer vermakelijk moet ik toegeven. Puur voor coop gekocht en ik en mijn maatje hebben echt veel plezier in het spelen. Punten maken denken we geen seconde aan, puur samenwerking om de levels zo goed mogelijk door te komen. Echt kicke al zeg ik het zelf ;) . Elkaar healen, 1 persoon links lopen, de ander rechts, aandacht trekken van de tegenstander, zodat je maat ze ken neerknallen ... dat soort dingen. Echt coop dus. Gewoon leuk ! Grafisch is de game gewoon zeer ok, en t geluid is ook goed genoeg. Tja, mijn geld issie echt wel waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Een vraagje aan de tweakers hier. In Fear 1 +2 had je slow motion control. Maar bij Fear 3 kan ik nergens de knop vinden daarvoor. Via google kom ik wel erachter dat het erin zit via reviews/xbox 360 versie (Y indrukken) maar voor de PC versie van Fear kan ik het nergens vinden. In de options kan ik het ook niet vinden. Iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:57
Rockvee2 schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 15:27:
Een vraagje aan de tweakers hier. In Fear 1 +2 had je slow motion control. Maar bij Fear 3 kan ik nergens de knop vinden daarvoor. Via google kom ik wel erachter dat het erin zit via reviews/xbox 360 versie (Y indrukken) maar voor de PC versie van Fear kan ik het nergens vinden. In de options kan ik het ook niet vinden. Iemand een idee? :)
Ctrl! :) Net zoals in deel 1 en 2.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Was dat zo makkelijk hmm.. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:14

Wildfire

Joy to the world!

Geez, je had ook gewoon even in je keybindings kunnen kijken, daar staat het gewoon in.

---

Merk wel dat de game beetje buggy is. Na verloop van tijd loopt het spel vast, rare tekentjes in beeld (of gewoon zwart beeld) maar kan gewoon terug naar Windows om de boel af te sluiten. Met andere games geen enkel probleem.

Dit is met een GeForce GTX 570 op Windows 7 Ultimate x64 met de 280.19 beta drivers, maar met de 275.33 WHQL drivers hetzelfde probleem.

[ Voor 68% gewijzigd door Wildfire op 31-07-2011 12:31 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Ik heb geen problemen met het spel tot nu toe. Erg vermakelijk is de coop. SP doe ik misschien wel een keer, maar nu lekker cooppen. Echt wel vet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:14

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op zondag 31 juli 2011 @ 12:23:

[..]

Merk wel dat de game beetje buggy is. Na verloop van tijd loopt het spel vast, rare tekentjes in beeld (of gewoon zwart beeld) maar kan gewoon terug naar Windows om de boel af te sluiten. Met andere games geen enkel probleem.

Dit is met een GeForce GTX 570 op Windows 7 Ultimate x64 met de 280.19 beta drivers, maar met de 275.33 WHQL drivers hetzelfde probleem.
Na wat gegoogle kwam ik erachter dat een hoop mensen deze problemen hebben. Voornaamste factor bleek dat de meesten een vanuit de fabriek overgeklokte kaart hadden in de GTX 5xx reeks. Die heb ik idd ook eentje, een MSI N570GTX-M2D12D5/OC. Bij de meesten hielp ofwel het in DX9-modus spelen, of het optrekken van het voltage.

Heb iig zojuist de meest recente BIOS maar geflashed (lekker handig, MSI, geen flashtools meeleveren ook al beweren ze dat wel te doen; uiteindelijk na een hoop gegoogle een juiste NVFLASH versie gevonden; moest het wel zo doen want hun LiveUpdate geeft me een leuke BSOD) en in MSI Afterburner het voltage op 1 volt gezet.

Maar eens kijken hoe het nu gaat.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1