Hallo Tweakertjes, hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen;
Ik wil dit script laten loopen totdat het de laatste record uit de tabel CSVimport heeft verwerkt. De primary key is 'code'. Hij moet dus bij de WHERE statement dit van 1 tot 300 doen.. hoe krijg ik dit voor elkaar? Kom er niet uit..
bovenstaande was de originele vraag, en hier onder de oplossing van de TS
- Met een loop constructie opgelost
Ik wil dit script laten loopen totdat het de laatste record uit de tabel CSVimport heeft verwerkt. De primary key is 'code'. Hij moet dus bij de WHERE statement dit van 1 tot 300 doen.. hoe krijg ik dit voor elkaar? Kom er niet uit..
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| DECLARE @IDintern int DECLARE @IDextern char(30) DECLARE @Beschrijving char(50) DECLARE @Bedrijf int ---------------------------------------------------- SET @IDintern = (SELECT MAX(CPTY_ID) + 1 FROM CPTY) SET @IDextern = (SELECT ID FROM CSVimport WHERE code = 1) SET @Beschrijving = (SELECT Omschrijving FROM CSVimport WHERE code = 1) SET @Bedrijf = 1 ---------------------------------------------------- -- Toevoegen kostendrager zelf insert INTO CPTY (CPTY_ID, CPTY_EXTERNAL_ID, CPTY_NUMBER, CPTY_ACTIVE) VALUES (@IDintern, @IDextern, @IDextern, 1) -- Toevoegen beschrijving INSERT INTO CPMG (CPMG_CPTY_ID, CPMG_DESCRIPTION, CPMG_LANG_ID) VALUES (@IDintern, @Beschrijving, 1) -- Koppelen bedrijf INSERT INTO RLCP (RLCP_CPTY_ID, RLCP_RELT_ID, RLCP_ACTIVE) VALUES (@IDintern, @Bedrijf, 1) |
bovenstaande was de originele vraag, en hier onder de oplossing van de TS
- Met een loop constructie opgelost
[ Voor 191% gewijzigd door Rupie op 14-07-2011 20:55 . Reden: Origineel bericht teruggezet, vraag weggooien na vinden van oplossing is niet nodig ]