Toon posts:

hoog of laag?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Wetenschappers leggen led-array met vloeibare microdraden

Ik geloof dat men een beetje de weg kwijt is aangaande hoge/lage temperatuur, en hoge/lage druk.
Er zijn al wel methodes om op precieze wijze nanodraden te leggen, maar die werken alleen onder extreme omstandigheden, zoals bij hoge lage temperaturen of in een vacuüm. De methode van Chow en zijn collega's kan onder normale condities uitgevoerd worden: bij kamertemperatuur en niet onder hogelage druk
Hoewel de laatste zin sowieso beter klinkt met " bij kamertemperatuur en normale luchtdruk"

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Hoge temperaturen klopt volgens mij gewoon, zo staat het ook in het nieuwsbericht van MITNews. Hoge druk moet wel veranderd worden, een absoluut vacuüm is immers 0 Pa en dus lager dan de normale luchtdruk.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb vacuüm en de hoge druk ook uit de bron maar zo achter elkaar komt het niet serieus over nee. Ik heb het aangepast en meteen maar een linkje naar de bron toegevoegd :X nieuws: Wetenschappers leggen led-array met vloeibare microdraden