Zojuist maak ik voor de 2e keer in een maand een vreemd probleem mee:
Outlook 2010 op W7 Pro x64, alle updates geinstalleerd inclusief SP1 voor Windows en Office.
Bij het aanklikken van een folder binnen Outlook, bijvoorbeeld Verzonden Items, hangt Outlook.
Als ik vervolgens het proces beëindig via taakbeheer kan ik Outlook weer herstarten. Echter blijft Outlook dan geminimaliseerd in de taakbalk staan. 'Open klikken' gaat niet meer.
Ik kan Outlook wel afsluiten en opnieuw starten, maar dat geeft dezelfde klachten.
Het volgende heb ik geprobeerd:
- PC gereboot, geen succes
- Office opnieuw geinstalleerd, geen succes
- Outlook profiel verwijderd, geen succes
- Handmatig Outlook data uit AppData verwijderd, geen succes
- Google leverde ook geen bruikbare resultaten open
Het enige wat tot nu toe lijkt te werken is het aanmaken van een nieuwe gebruiker in Windows, maar daar zit ik niet op te wachten ivm verlies van diverse instellingen e.d.
Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen?
Bvd!
Outlook 2010 op W7 Pro x64, alle updates geinstalleerd inclusief SP1 voor Windows en Office.
Bij het aanklikken van een folder binnen Outlook, bijvoorbeeld Verzonden Items, hangt Outlook.
Als ik vervolgens het proces beëindig via taakbeheer kan ik Outlook weer herstarten. Echter blijft Outlook dan geminimaliseerd in de taakbalk staan. 'Open klikken' gaat niet meer.
Ik kan Outlook wel afsluiten en opnieuw starten, maar dat geeft dezelfde klachten.
Het volgende heb ik geprobeerd:
- PC gereboot, geen succes
- Office opnieuw geinstalleerd, geen succes
- Outlook profiel verwijderd, geen succes
- Handmatig Outlook data uit AppData verwijderd, geen succes
- Google leverde ook geen bruikbare resultaten open
Het enige wat tot nu toe lijkt te werken is het aanmaken van een nieuwe gebruiker in Windows, maar daar zit ik niet op te wachten ivm verlies van diverse instellingen e.d.
Kan iemand hier zijn licht over laten schijnen?
Bvd!