Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn credit card verloopt in oktober 2011. Nu ga ik augustus 2011 naar Canada en wil ik mijn Mastercard gebruiken. De vraag is alleen of dit problemen gaat opleveren omdat deze bijna verlopen is? Paspoorten die bijna verlopen zijn leveren in de VS namelijk problemen op. Nu is Canada een ander land en is het geen paspoort maar ik wil wel het zekere voor het onzekere nemen.

Mastercard zelf zegt enkel:
Uw creditcard wordt automatisch verlengd in de maand voorafgaande aan de vervaldatum op uw creditcard.

Hieruit maak ik (mogelijk onterecht) op dat er geen probleem zou moeten zijn omdat de kaart sowieso verlengd wordt.

Iemand hier ervaring mee?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zou geen probleem mogen zijn. Ik gebruik mijn creditcard altijd tot ik een nieuwe krijg (en gebruik deze een paar keer elke maand), en deze is nog nooit geweigerd. Ben nog niet in Canada geweest, maar in UK, VS etc geen probleem gehad.

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 14-07-2011 12:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 12:53
Geldig is geldig. Tot en met de laatste dag van de expiry month.

Ik zou me wel afvragen waarom je nu (3 maanden voor expiry) nog geen nieuwe kaart hebt ontvangen. Meestal krijg je die ruim van tevoren toegestuurd.

Verwijderd

Topicstarter
Daar heb je een punt. Zal eens gaan bellen.

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:03

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik heb één keer gezeik gehad in een hotel. Hotel gereserveerd met kaart 1 (paar maanden van tevoren). Die verliep op een gegeven moment en tegen de tijd dat ik daar aankwam had ik een andere kaart.
Wat hadden die eikels daar gedaan: dag van tevoren m'n cc gecheckt: expired, dus kamer niet geboekt. Ik kon die stomme Griek het niet aan z'n verstand krijgen dat cc op een gegeven moment verlopen.
Hij had ook niet de moeite genomen om me te mailen o.i.d.

Na een behoorlijke scene uiteindelijk een kamer bij een "bevriend" hotel gekregen.
(De rest van de hotels die ik toen had gereserveerd gaf geen enkel probleem; die hadden de cc direct gecheckt na de reservering en niet een dag van tevoren.)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 12:53
MrSleeves schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:35:
Ik heb één keer gezeik gehad in een hotel. Hotel gereserveerd met kaart 1 (paar maanden van tevoren). Die verliep op een gegeven moment en tegen de tijd dat ik daar aankwam had ik een andere kaart.
Verschil met situatie van TS is dat zijn kaart wel geldig is tijdens de trip :)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:14
t_captain schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:21:
Ik zou me wel afvragen waarom je nu (3 maanden voor expiry) nog geen nieuwe kaart hebt ontvangen. Meestal krijg je die ruim van tevoren toegestuurd.
Van AMEX staat me bij dat een vervangende kaart pas ca 1 maand voor expiry wordt afgeleverd.
Pagina: 1