Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Realtime SQL queries inzien

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views

• Xanthium
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07 11:59
Beste Tweakers,

Ik weet dat het kan maar heb na een zoektocht helaas geen resultaat kunnen vinden;

Ik zou graag realtime willen zien welke queries er op mijn MS-SQL database uitgevoerd worden, dus ook vanuit externe applicaties die op deze database werken. Ik heb SQL Server 2005 draaien met bijbehorende Management Studio. Is dit een standaard functionaliteit of moet ik hier een sniffer oid voor gebruiken?

Bvd :)

Verwijderd

SQL Profiler

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 22:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als je SQL profiler niet hebt kunnen vinden, waar heb je dan op gezocht en wat kreeg je daarop terug? Ik gok dat je simpelweg op het verkeerde hebt gezocht.

Je vraag hoort niet thuis in SEA. Zie ook Waar hoort mijn topic?. Aangezien dit een vraag is over MS SQL server software hoort deze vraag in Serversoftware en Windows Servers. Ik ga je topic niet verplaatsen maar sluiten omdat denk ik genoeg info hebt om door te kunnen. Mocht dat niet het geval zijn dan kan je een nieuw topic openen maar let daarbij aub op Het algemeen beleid #quickstart eb op het beleidstopic op de plek waar je je topic wilt openen zodat je genoeg informatie geeft. Zeggen dat je gezocht hebt kan iedereen natuurlijk, maar geef dan aan waarop je hebt gezocht.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.